Kuur is al aantal dagen klaar.. Ik ga 22 januari naar het ziekenhuis.. Krijg een scan, ze willen het hebben van een tumor uitsluiten.. Brughoektumor of hersentumor kan reden van toevallige doofheid en oorsuizen zijn, maar dat zal wel niet..quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bevalt nog steeds goed dat laatste?
Ah ok. Vind je dat spannend?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kuur is al aantal dagen klaar.. Ik ga 22 januari naar het ziekenhuis.. Krijg een scan, ze willen het hebben van een tumor uitsluiten.. Brughoektumor of hersentumor kan reden van toevallige doofheid en oorsuizen zijn, maar dat zal wel niet..
Niet echt.. Het is meer voor de zekerheid, ik verwacht dat er niets uit gaat komen.. Brughoektumoren zijn trouwens altijd goedaardig.. En morgen en overmorgen duw ik m'n oren vol watten en gaan er dopjes in..quote:
Pas je niet van die speciale oordoppen voor muziek?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet echt.. Het is meer voor de zekerheid, ik verwacht dat er niets uit gaat komen.. Brughoektumoren zijn trouwens altijd goedaardig.. En morgen en overmorgen duw ik m'n oren vol watten en gaan er dopjes in..
Lekker manquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik doe Watergate in de nacht van 1 naar 2 januari, Andre Galluzzi met een all-nighter, morgennacht kroeg in..
Is wel van jouw streek he? Misschien kan je wat meebleren en gezellig doen i.p.v. hier zitten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze draaien blof
Leuk jongens. Tot ziens. Ik pleeg seppuku
Ik had van die dingen op maat, maar daar werd ik knettergek van in het uitgaansleven, alsof ik stemmen in m'n hoofd had als ik die dingen in had.. Stoppers werken voor mij het beste..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pas je niet van die speciale oordoppen voor muziek?
Wel goed dat ze dat doen idd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet echt.. Het is meer voor de zekerheid, ik verwacht dat er niets uit gaat komen.. Brughoektumoren zijn trouwens altijd goedaardig.. En morgen en overmorgen duw ik m'n oren vol watten en gaan er dopjes in..
koopje....quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)99-bentveldsweg-142/
zou je dit echt nog kunnen verkopen?
Hoezo nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
geen idee man, maar als ik zo veel geld had bouw ik liever iets zelf.quote:
Dat zijn nieuwgeld taferelen nappiequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee man, maar als ik zo veel geld had bouw ik liever iets zelf.
Walgelijk interieurquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
Zo dan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
Ik laat me liever verkrachten door ba baracusquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is wel van jouw streek he? Misschien kan je wat meebleren en gezellig doen i.p.v. hier zitten.
Er is ook zo’n topic hier op FOK! waar opmerkelijke foto’s van Funda in staan. Zeer vermakelijk.quote:
Oh, nou dan ben ik liever nieuw geld. Als is Aerdenhout wel een goede plek, dichtbij zee en haarlem.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn nieuwgeld taferelen nappie
vind het nog wel meevallen.quote:
Beetje oubollig maar wel redelijk stijlvolquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind het nog wel meevallen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
okay, ik ga sparen voor dit huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |