Dat kom je soms nog wel eens tegen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zei dit gister ook al, maar ik mis de tijden dat men aanstekers in de lucht deed ipv smartphones
Jammer dat die net ff boodschappen is doen met Peacequote:Op zaterdag 30 december 2017 11:11 schreef PippenScottie het volgende:
Deze is voor onze eigen Diaan!
Ja die Bart lult echt uit zijn nek, ik heb dit altijd juist gezien als een van zijn hardere platenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Rustiger nummer? Met die gitaaaaar? Tuurlijk Bart
Lijst bekeken, gevluchtquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jammer dat die net ff boodschappen is doen met Peace
“Boodschappen doen”quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jammer dat die net ff boodschappen is doen met Peace
Klinkt voor mij niet anders.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:13 schreef Guanabana het volgende:
Is dit een andere versie? Normaal hoor je die gitaar toch niet zo goed?
Jawel, anders vond ik hem niet zo leukquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:13 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
“Boodschappen doen”![]()
Die zijn gewoon twintig minuten de dirty Diaan73 aan het uithangen in de slaapkamer.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
“Boodschappen doen”![]()
Die zijn gewoon twintig minuten de dirty Diaan73 aan het uithangen in de slaapkamer.
het gaat juist om de gitaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:13 schreef Guanabana het volgende:
Niks mis meequote:Op zaterdag 30 december 2017 11:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
“Boodschappen doen”![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |