dak- of thuisloos?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me al dagen af waar die ene procent vandaan komt die niet in een kleine of grote stad, dorp of op het platteland woont
Klinkt vrij normaaltjes, weet je misschien waarom?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn gitaarsound schijnt heel lastig na te bootsen te zijn.
Dat zijn adresneutrale wezens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me al dagen af waar die ene procent vandaan komt die niet in een kleine of grote stad, dorp of op het platteland woont
Ik denk ik maak hem nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:09 schreef Kyran het volgende:
Goedemorgen!
Mooi nummer om binnen te vallen. Origineel van Corey Taylor is wel beter.
Ik gok mensen uit plaatsen als Helmond, Sittard, Veenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:06 schreef TheVulture het volgende:
ik gok eerder op een afrondingsverschil, maar dit klonk creatieverquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan wel op de T2K stemmen?
Weet ik niet meer. Ooit eens iets over gelezen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt vrij normaaltjes, weet je misschien waarom?
Dat is zeker waar..quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gok eerder op een afrondingsverschil, maar dit klonk creatiever
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:09 schreef Kyran het volgende:
Goedemorgen!
Mooi nummer om binnen te vallen. Origineel van Corey Taylor is wel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |