Snap ik ook niet. Er staan wel meer meh-nummers van Muse in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waarom staan die er niet in maar wel Madness?Dat is zo'n grafnummer.

Dat is zijn mening.quote:

Je bedoelt het nummer Muse van Madness?quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waarom staan die er niet in maar wel Madness?Dat is zo'n grafnummer.

Andersomquote:Op zaterdag 30 december 2017 03:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoelt het nummer Muse van Madness?

Dat was de grap nadat eerder in dat uur Madness - Baggy Trousers voorbij was gekomen.quote:

Dat bestaat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zing dit lied altijd als ik een pak Strawberry Hill van Coolbest in mijn handen heb

Ah op die fietsquote:Op zaterdag 30 december 2017 03:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was de grap nadat eerder in dat uur Madness - Baggy Trousers voorbij was gekomen.

Ja, het is zo ongeveer vloeibare suiker, maar wel lekker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat bestaat?Zal er eens op letten.

Ik heb volgens mij nog nooit bamischijven gegeten. Hoeveel gigabite waren ze?quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:52 schreef MTheBassman het volgende:
Godver mijn bek is verbrand van die bamischijven maar oh wat waren ze lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |