Jep, om 3 uur gaat het dicht. Schoonmaken tot 5, dan de nieuwe lichting.quote:
Het is weer tijd, de hoogste tijd.quote:
JUIST, jij zag het ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 03:03 schreef bjanaan het volgende:
Haha die gozer pakt Ciel even om dr middel..
Dag quitterquote:
Ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:04 schreef bjanaan het volgende:
Geef hem is ongelijk trouwens wij hadden precies hetzelfde gedaan
Nouuu, ik denk dat wij nog wel een beetje meer fatsoen hebben als er een camera op je mik gericht staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:04 schreef bjanaan het volgende:
Geef hem is ongelijk trouwens wij hadden precies hetzelfde gedaan
quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, dat was het weer even. Stan ga ik niet meer halen, morgen straks 9.45 wekker voor Snow.
Veel plezier nog
Haha op dit tijdstip kijken niet heel veel lui op ons na..quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nouuu, ik denk dat wij nog wel een beetje meer fatsoen hebben als er een camera op je mik gericht staat.
NEE GEMISTquote:Op zaterdag 30 december 2017 03:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo, daar zag ik even een #MeToo'tje gebeuren, die gozer pakte ONZE Cielke heel dicht bij haar heupen vast
Dat nummer speelden ze toen ik RHCP zag voor het eerst sinds 5 jaar weer livequote:Op zaterdag 30 december 2017 03:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, dat was het weer even. Stan ga ik niet meer halen, morgen straks 9.45 wekker voor Snow.
Veel plezier nog
Dan lig ik nog te pitten maar geniet ervanquote:Op zaterdag 30 december 2017 03:04 schreef Dagoduck het volgende:
Na 4 uur trouwens nog wel wat leuke nummers, maar niet heel briljant, uur daarna ook niet op enkele nummers na dus 4 uur ga ik slapen.
7:45 de wekker voor Santanavlak daarna Focus - Hocus Pocus, heb ik Akkerman afgelopen avond nog twee keer live horen spelen dus die kan ik niet skippen
Oh en ik heb erop gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |