vooral mobiel is het niet te doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:50 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het topic ging mij iets te snel de afgelopen dagen. Tegen de tijd dat ik iets geschreven had, was het topic alweer 100 postings verder. Maar ik vind het ook erg gezellig vannacht.
Ik heb geen idee, maar ze is een fokster, dus ik vind haar tof en hoop dat ze toch gaat winnen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen welke schaatsster dat is? Ik ben oprecht een beetje in de war
Zeer mee eens!quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:51 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Goed om te horen zoveel muziek liefhebbers bij 1 doet de mens goed !!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zeer mee eens!
Muziek is genot
Dacht jij niet aan anni friesinger?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen welke schaatsster dat is? Ik ben oprecht een beetje in de war
Die versie samen met Ronan Keating is ook niet verkeerd.quote:
"Jullie krijgen allemaal eenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Cielke riep iets naar de mensen in het café dat wij niet konden horen...
Nee? Ze rijdt blijkbaar morgen het OKT. Of ze is aan het trollen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dacht jij niet aan anni friesinger?
[ afbeelding ]
Ik doe tot nu toe alles mobiel gaat best goed heb ik het ideequote:Op zaterdag 30 december 2017 02:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral mobiel is het niet te doen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dacht jij niet aan anni friesinger?
[ afbeelding ]
Dat komt volgend jaar wel weer. Net als vikings.quote:
het gaat wel, maar typen gaat toch wat tragerquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik doe tot nu toe alles mobiel gaat best goed heb ik het idee
quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:55 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hier is ze wel echt een plork,
[ afbeelding ]
Annouk van der Weijden, Antoinette de Jong, Carien Kleibeuker, Carlijn Achtereekte, Esmee Visser, Femke Markus, Ireen Wust, Irene Schouten, Lisa van der Geest. Dat zijn de deelnemers aan de vijfduizend meter morgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee? Ze rijdt blijkbaar morgen het OKT. Of ze is aan het trollen.
Ik dacht eerst dat laatste en toen ging iedereen er superserieus op in dus nu ben ik in de war
Niks wat een paar biertjes niet kan oplossen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:55 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hier is ze wel echt een plork,
[ afbeelding ]
Wust is topfavoriet toch? dus die zal het wel niet zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:55 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Annouk van der Weijden, Antoinette de Jong, Carien Kleibeuker, Carlijn Achtereekte, Esmee Visser, Femke Markus, Ireen Wust, Irene Schouten, Lisa van der Geest. Dat zijn de deelnemers aan de vijfduizend meter morgen.
Wat was de mama appelsap ookalweer?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze hoort ook thuis in de Mama Appelsap top 10
Wel fijn dat Cielke het even aankondigt, hoeven wij het niet meer te doen.
Ik zat alleen in een vuile kameel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat was de mama appelsap ookalweer?
Sws troll. Bekende/succesvolle schaatsters zijn geen FOK!'ers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:55 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Annouk van der Weijden, Antoinette de Jong, Carien Kleibeuker, Carlijn Achtereekte, Esmee Visser, Femke Markus, Ireen Wust, Irene Schouten, Lisa van der Geest. Dat zijn de deelnemers aan de vijfduizend meter morgen.
Ach, ze waren allemaal genieten. Verreweg het beste uur wat ik ooit meegemaakt hebquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan zelfs Men at Work nog
Dit uur is sowieso het eerste uur waar ik élk nummer tot nu toe van ken, in one way or another. Nou okee, alleen Johnny Cash' nummer kende ik nog niet (SCHANDE!).
Zat op kleine kameel ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat was de mama appelsap ookalweer?
Er is wel meer van Cielke wat me afleidtquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:57 schreef bjanaan het volgende:
Die glitterrok van Cielke leidt me een beetje af ...
Wait, dit was het al?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, ze waren allemaal genieten. Verreweg het beste uur wat ik ooit meegemaakt heb
Ik volg schaatsen niet meer zo, maar volgens mij is Wust meer van de middenafstanden. Kleibeuker is volgens mij wel een diesel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wust is topfavoriet toch? dus die zal het wel niet zijn.
Ach, wat maakt het ook uit wie ze isAls ze echt morgen moet schaatsen, hoop ik dat ze ondanks de korte nacht nog steeds goed presteert.
Dit ja. In de eerste zin.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat alleen in een vuile kameel.
Tijd gaat snel als je het leuk hebtquote:
Deze ken ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:58 schreef Dagoduck het volgende:
De ultieme Mamma Appelsap is natuurlijk "Ik kom klaar, zet die hoer op uw site."
WACHT EENS....quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
D'r schoenen moeten uit! Marisa deed vorig jaar elke graveyard op blote voeten, die gaf nergens een neuk om.
Is de laatste keer dat ik h'r vergelijk met Marisa. Beloofd. Verder doet ze 't namelijk prima (Beter dan die rampzalige mannelijke dj's van de vooravond (Die ene (niet Ruud) en Stefan Stasse? Bleh)) dus ik heb weinig te klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |