Mailtje sturen naar Radio2quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet je wel ff haar stalken om haar diensten uit je hoofd te leren
Overigens ben je niet de enige hoor
Een perfecte combinatie! Was zij maar van mijn leeftijd en in Groningenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jeetje, ze krijgt zelfs de mensen mee om te zwaaien van achter het glas.
Ik wil haar ook niet teveel eer geven omdat mooi en lief, maar gewoon... Ze weet het publiek wel echt mee te krijgen met authenticiteit. Dat is heel wat.
Die middelste hoeft voor mij niet. Maar Fischer-Z is bijna ultiem 80s en UFO met Michael Schenker was geniaal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was wel aardig ja. John niet gezien, ben nog nooit in Colorado geweest![]()
Wel Fischer-Z, Living Colour en UFO gezien
Wacht watquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:45 schreef schoonmams het volgende:
fuck it. ik moet morgen de 5km schaatsen op het okt in thialf. maarja, top 2000...
en op het eind vertrekken in z'n jetplanequote:Op zaterdag 30 december 2017 02:45 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
I know ;-)
BBC zendt ieder jaar nog wel die documentaire uit over zijn leven. Tragische man die zich nooit ergens thuisvoelde.
Ik ben er nog steeds gek opquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
NEE MAN, NEE NEE NEE NEEScar Tissue? SERIEUS?
Dit nummer was een oude vriend van me hélemaal gek op
Vond die eerste van de staat alleen echt kudt!quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
RHCP Nog!!![]()
Dit is werkelijk het beste uur, geen enkele klote plaat ertussen!
![]()
Succes! Ga je winnen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:45 schreef schoonmams het volgende:
fuck it. ik moet morgen de 5km schaatsen op het okt in thialf. maarja, top 2000...
Die vriend van me ook vast nog wel, alleen is het al een tijdje geen goede vriend meerquote:
Ik weet nog dat ik ze voor het eerst ging zien en zat te stuiteren in de auto, kon niet wachtenquote:
Vermoedelijk toch zelfmoord. Hij had er veel moeite mee dat bezoekers van zijn concerten alleen de oude hits wilden horen en leed al zijn leven lang aan depressies.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en op het eind vertrekken in z'n jetplane
Ja toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit gaat wel de boeken in als een legendarisch Top 2000-uur. Zowel qua muziek als qua sfeer in het café en in dit topic.
mooi ok dat meteen van eerste nummer toon was gezetquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja toch?Dit zijn van die radiomomenten die je meegemaakt moet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |