Chan Chan ook een van de beste nummertjes die is gemaakt ...quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:12 schreef Dagoduck het volgende:
Later vannacht komen ook nog Led Zep - Immigrant Song en Chan Chan van Buena Vista Social Club. Blijven lekkere nummers.
Trustequote:Op zaterdag 30 december 2017 03:11 schreef Dwersdriever het volgende:
Hiermee maak ik er ook een einde aan (het luisteren dan)
Morgen kom ik misschien nog wel even buurten als het niet te snel gaat voor mij. En dan tik ik nog wel met tien vingers.
#metooquote:
Chan Chanquote:Op zaterdag 30 december 2017 03:12 schreef Dagoduck het volgende:
Later vannacht komen ook nog Led Zep - Immigrant Song en Chan Chan van Buena Vista Social Club. Blijven lekkere nummers.
Ik ga zo tukken smakelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 03:14 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie een paar nummers die me niks doen, tijd voor eten![]()
Tot zo!
Latersquote:Op zaterdag 30 december 2017 03:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu ga ik wel hoor, voor het echie. Ik wil geen Heintje Davids worden.
Goodnight people
quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goodnight people
Trusten!quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goodnight people
quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:16 schreef bjanaan het volgende:
Ik doe hem er ook uit.
Dag luitjes denk dat ik er morgen weer ben!
Hierna mag je strippen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:18 schreef bjanaan het volgende:
Fuckkk Toto Oke laatste nummertje dan..
hahaquote:Op zaterdag 30 december 2017 03:18 schreef bjanaan het volgende:
Fuckkk Toto Oke laatste nummertje dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |