quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:55 schreef Ghostbuster het volgende:
The Police is de beste band ever trouwens
Ik zei Schotland he. Ben wel op een eiland geweest, maar niet Islay. Met de ferry is prima te doen verder hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met de auto? Lijkt me gecompliceerd om met de auto naar Islay te gaan, dan moet je in ieder geval tweemaal met een veerboot.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef bjanaan het volgende:
[..]
DM staat open mag je je honeymoon kiezen
Klokquote:Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer, Hertog Jan op. Dan maar aan de Klok.
Dit is trouwens een mega oh jaa-tje voor mij. Heb dit gekend dankzij Prison Break
Stemrecht is een belangrijk recht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef schoonmams het volgende:
Mijn man stemt steevast op deze versie, ik op die van Sting. Hij stemt ook constant op Oceaan van Racoon, heb nu gewoon niet verteld dat je kon stemmen op de top2000, scheelt weer een stem op Oceaan en deze versie van Fields of Gold. Mannen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:56 schreef schoonmams het volgende:
Mijn man stemt steevast op deze versie, ik op die van Sting. Hij stemt ook constant op Oceaan van Racoon, heb nu gewoon niet verteld dat je kon stemmen op de top2000, scheelt weer een stem op Oceaan en deze versie van Fields of Gold. Mannen
Moet je wel wat met je recht doen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stemrecht is een belangrijk recht.
Is goed te doen, het is ten minste geen Amstel of Heineken. Of Brouwersquote:
Door dat gekreun van net denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom is iedereen opeens zo geil voor Evelien? Ik zal wel te jong zijn maar dit is zo uit het niets opeens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |