Helaas niet neequote:Op zaterdag 30 december 2017 00:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat was het toch legendarische radio. Wordt niet meer gemaakt zo tegenwoordig
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:45 schreef MielMonteur het volgende:
Wacht bedoelde BD letterlijk dat een blowtje het antwoord is? Want dat klinkt wel logisch
Dat had ik gisteren ook, via de app: bijna 4 minuten achterquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:43 schreef Achterhoker het volgende:
Stream struggles.. Loopt gigantisch achter zeg.
Ik heb voor 22 en een halve pieterman onbeperkt zuipeuhquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen wiet helaasOud en nieuw gaat wel een wietfeest worden der verdringing van het vuurwerk
Nee joh, vind Michiel oprecht een van de beste dj's in Nederlandquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk gewoon zo'n typische 3fm popie jopie.
Hoorde vanochtend ook voor het eerst deze week Ekdom. Die man is ook al jaren geleden veel te erg in zichzelf gaan geloven.En maar oeverloos lullen en afgezaagde grapjes maken, het liefst door een intro heen.
Kortom: doe maar niet.
Ik vind Mark en Ramon wel prima eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas niet nee![]()
en dan proberen ze dat wel hopeloos met Mark + Ramon op 3FM maar dat is ook één dikke faal.
Terwijl die Mark in z`n nachtprogramma liet zien en horen een uitstekende muzieksmaak te hebben
Wou alleen maar aangeven dat het qua muziek wel goed ging..quote:
Je kan ook gewoon nederland.fm openen, die loopt maar 10 seconden achter ofzo. Vandaag onderweg een paar keer gedaan als de gewone radio teveel stoorde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook, via de app: bijna 4 minuten achter
Lekker! Ik ga in de avond pas zuipen, dat vuurwerk kan ik gewoon niet aan de 31e en dan klinkt de muziek ook des te beterquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:46 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik heb voor 22 en een halve pieterman onbeperkt zuipeuh
Nee, is te kinderachtig wmb. Sowieso kan ik dat soort programma`s overdag niet goed hebben :pquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Mark en Ramon wel prima eigenlijk
Ik weet het niet zo goed met Mark & Ramon. Het is wel grappig en zo, maar ze hebben niet de chemie die Timur & Ramon of Ekdomm & Veenstra hebben/hadden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas niet nee![]()
en dan proberen ze dat wel hopeloos met Mark + Ramon op 3FM maar dat is ook één dikke faal.
Terwijl die Mark in z`n nachtprogramma liet zien en horen een uitstekende muzieksmaak te hebben
Het verschilt ook nog per keer zo lijkt het. Gisteren halve minuut maar vandaag wel meer dan een hele minuut.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook, via de app: bijna 4 minuten achter
De allerlaatste 30 december 2017 ooit!quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:47 schreef ok01 het volgende:
Het is alweer 30 december
Godsamme wat gaat de tijd snel
opnieuw opstarten en het is weer andersquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:48 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Het verschilt ook nog per keer zo lijkt het. Gisteren halve minuut maar vandaag wel meer dan een hele minuut.
Ik ben nog maar 22 en ik vind het al zo snel gaan. Wist nog dat ik rondliep in Boedapest in 35 graden dit jaar...quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:47 schreef ok01 het volgende:
Te snel eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:47 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |