Ik zal vast de aflevering van De Snijtafel opzoeken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een half uur wordt het verschil gemaakt door de Poema's. Tien keer beter dan dat Niet of Nooit Geweest.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een half uur wordt het verschil gemaakt door de Poema's. Tien keer beter dan dat Niet of Nooit Geweest.
Ben er vrij zeker van dat Michiel wel een aanwinst zou zijn. Wel echt een kwaliteits-dj met energie en respect voor muziek.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Plus: er zitten inmiddels wel genoeg 3FM-djs op Radio 2. Vind het voor de Top 2000 nog niet echt een aanwinst gebleken
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
U heeft gewonnen .... een dak. Heeft u al een dak, toets 1 ...
*toetsgeluid*
Annemieke wel vind ik hoor. Ekdom is gewoon Ekdom en doet zijn eigen dingetje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat Michiel wel een aanwinst zou zijn. Wel echt een kwaliteits-dj met energie en respect voor muziek.
Probeerde ik een beetje slaperig te worden, maak je me ook nog aan het lachen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Haten op de Simon & Garfunkel van Nederland
Ik vind dat eigenlijk gewoon zo'n typische 3fm popie jopie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat Michiel wel een aanwinst zou zijn. Wel echt een kwaliteits-dj met energie en respect voor muziek.
Wat was het toch legendarische radio. Wordt niet meer gemaakt zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
of dat ze een deel van de uitzending in het Duits deden omdat het in Duitsland een feestdag was en er veel Duitsers in Nederland waren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |