QFTquote:Op zaterdag 30 december 2017 09:57 schreef betyar het volgende:
Shitcoin zus, shitcoin zo. Ondertussen gaan al die "shitcoins" samenwerkingen aan met bedrijven en stijgt hun koers, lekker vast blijven houden aan inlezen van papiertjes en vooral de media negeren. Kun je net zo goed je geld aan een zwerver geven, geeft je misschien nog een beter gevoel.
Dan dollars zoals de rest zegt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:05 schreef XDo het volgende:
[..]
Ja dan blijf je dus heen-en-weer hoppen en kan je niet even geen risico nemen. Niet mijn ding dan.
Alles wat door hem op twitter gezet wordt zou ik sowieso niet kopen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat men die vent serieus neemt........... Hoe achterlijk ben je dan wel niet?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:20 schreef Majkool het volgende:
Alles toont aan dat er een hoop nieuw geld op de markt is, maar niet van mensen die geven om de (decentraliserende, disruptieve) filosofie erachter, puur om geld (en dan vooral fiat, niet crypto). Als je coin met hoge supply hebt ('lage' prijs), leuke naam en beetje hype/doel eromheen zie ik een mooie toekomstRipple: VAN BANKEN DUS GELD!1!!, Verge: NIEUWE BITCOIN, PRIVACY, GOEDKOOP11!!!1
cardano! beter dan de restquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:07 schreef Majkool het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moneychasing kutnoobs die market cap niet eens snappen![]()
Als het deze kant op gaat ben ik er wel klaar mee![]()
Ripple - Centralised Solution; Trust in One Company - Worth $100Bln?
Bitcoin - Decentralised Solution; Trust in Mathematics and Cryptography - Worth $235Bln?
Misschien moet je al die mensen ook de tijd geven om het te gaan snappen. Bij mijn eerste aankoop zaten ook Ripples en Guldens en Doge en RDD.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:07 schreef Majkool het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moneychasing kutnoobs die market cap niet eens snappen![]()
Als het deze kant op gaat ben ik er wel klaar mee![]()
Ripple - Centralised Solution; Trust in One Company - Worth $100Bln?
Bitcoin - Decentralised Solution; Trust in Mathematics and Cryptography - Worth $235Bln?
Daar gaat het niet om als je snel in- en uitstapt. Ze hebben gelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:07 schreef Majkool het volgende:
Moneychasing kutnoobs die market cap niet eens snappen
DYOR heeft m'n pensioen geregeld, het blijft wel van toepassingquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:10 schreef Greys het volgende:
Best jammer, want zo komen er alleen maar meer en meer flutcoins bij ipv dat in de loop der tijd alleen degenen met toekomst overblijven. Dat hele 'DYOR' dat je overal las slaat nergens meer op, research blijkt zonde van de moeite en tijd. Gewoon met je ogen dicht in de eerste de beste modderpoel met glitters springen. En ik me maar slim voelen de laatste maanden met al m'n lezen en lerenMaar ach, ook dit is weer leerzaam.
Deels eens en deels oneens. Je kan nog steeds hele goede (nog niet zo bekende) projecten en ICO's vinden voordat de massa instapt. Er gaat nog zooooveel komen in 2018.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:10 schreef Greys het volgende:
Best jammer, want zo komen er alleen maar meer en meer flutcoins bij ipv dat in de loop der tijd alleen degenen met toekomst overblijven. Dat hele 'DYOR' dat je overal las slaat nergens meer op, research blijkt zonde van de moeite en tijd. Gewoon met je ogen dicht in de eerste de beste modderpoel met glitters springen. En ik me maar slim voelen de laatste maanden met al m'n lezen en lerenMaar ach, ook dit is weer leerzaam.
Maar eerlijk is eerlijk, in 'jouw tijd' was het een stuk meer van toepassing dan nu. Nu lijkt het echt niks meer uit te maken. Eens?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
DYOR heeft m'n pensioen geregeld, het blijft wel van toepassing
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:16 schreef Greys het volgende:
Jij hebt het niet te danken aan een tweet van McAfee om het ff kort door de bocht te gooien.
Waves toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
DYOR heeft m'n pensioen geregeld, het blijft wel van toepassing
M'n punt is meer dat het niet meer zo veel lijkt uit te maken wat die nieuwe projecten daadwerkelijk te bieden hebben. Geef het een lollig logo en een kekke naam en wacht op het nieuwe geld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Deels eens en deels oneens. Je kan nog steeds hele goede (nog niet zo bekende) projecten en ICO's vinden voordat de massa instapt. Er gaat nog zooooveel komen in 2018.
Niet hip en nieuw en hype en goedkoop genoegquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:18 schreef Dpapi het volgende:
Whatsup met Litecoin, hodl hem wel maar ebt langzaam naar beneden 🤔
Als het zo makkelijk was dan waren we allemaal rijk nu, wat niet het geval is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n punt is meer dat het niet meer zo veel lijkt uit te maken wat die nieuwe projecten daadwerkelijk te bieden hebben. Geef het een lollig logo en een kekke naam en wacht op het nieuwe geld.
Stiekem is dat mijn Twitter accountquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, in 'jouw tijd' was het een stuk meer van toepassing dan nu. Nu lijkt het echt niks meer uit te maken. Eens?
Voor jou ben ik oprecht blijDan heb je tenminste het terechte gevoel dat je eigen beslissingen en YOR er aandeel in hebben gehad in de terechte uitkomst. Jij hebt het niet te danken aan een tweet van McAfee om het ff kort door de bocht te gooien.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stiekem is dat mijn Twitter account
DYOR gaat niet over de waan van de dag. Irrationele pumps kun je niet researchen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, in 'jouw tijd' was het een stuk meer van toepassing dan nu. Nu lijkt het echt niks meer uit te maken. Eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |