Dat is mogelijk inderdaad, alleen denk ik dat BTC over paar jaar dood isquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:52 schreef Gilgamesh-X het volgende:
[..]
Tot die tijd is BTC misschien 600 miljard waard.
Zo helemaal dalen naar 1.50$ of minder. Dan zijn we weer terug waar we vanochtend begonnen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:28 schreef up7 het volgende:
[..]
Gekke Koreanen, die snappen nog niet dat er 39 miljard coins zijn. Maar die bitcoin lijkt zo duur. Ripple gaat zo hard dalen dat je het beter RIP kan gaan noemen. $1.50 of minder.
Het is een begin en als je in bent gestapt op $2.50 dan is dat toch slikken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 03:23 schreef ITrade het volgende:
[..]
Zo helemaal dalen naar 1.50$ of minder. Dan zijn we weer terug waar we vanochtend begonnen.
Welke munt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 05:42 schreef xaban06 het volgende:
Waarom die dip vannacht, watskeburt?
Misschien had ik XRP juist moeten kopen gisteren...quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien had ik XRP gisterenavond niet moeten verkopen.
Ripple blijft dat ook gewoon een kut coin. Bedrijf met centraliseerde blockchain die zelf nog miljarden Ripples achter de hand hebben..quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:00 schreef iPancakeMix het volgende:
/r/CryptoCurrency lijkt een bloedhekel te hebben aan XRP. Een hoop mensen hebben ook hun XRP verkocht voor XLM.
Ik blijf voorlopig hodlen.
Voor de 500e x?quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Het grafiekje lijkt nu toch uit te komen
[ afbeelding ]
Het komt wel weer terug, maar alles wijst er op dat het voorlopig wel gebeurd is met de euforiequote:
Het mooie van alles op een hardware ledger weggestouwd hebben staan is dat je niet zo makkelijk alles naar fiat omzet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:01 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb een groot gedeelte naar fiat gezet. Ik vertrouw het niet. Spannend om te zien hoe de komende weken gaan zijn
Quote voor februari 2018quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het komt wel weer terug, maar alles wijst er op dat het voorlopig wel gebeurd is met de euforie
Tegen die tijd is er wellicht herstel, maar ik zie het komende weken somber in. Dit is gewoon de eind 2013 situatie maar dan keer 12-13 ofzo qua grootte in waarde.quote:
Zeker! Het is alleen zo dat ik me niet helemaal lekker voel bij de bedragen nu. Dus even wat weghalen en van genieten. En mogelijk later bijkopen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het mooie van alles op een hardware ledger weggestouwd hebben staan is dat je niet zo makkelijk alles naar fiat omzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |