Als jij die vergadering niet had gehad, had je dat ook wel geredquote:
Ik heb net heel wat nummers gehoord die vele malen slechter zijn hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
Niks mis met dit nummer maar zo'n matig nummer zet je toch niet op je stemlijst terwijl er zoveel betere platen zijn? Of snap ik het weer eens niet
De enige keer dat ik PJ heb gezien was hij zo zat als een aap. Vond het wel een afknapperquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:41 schreef schoonmams het volgende:
[..]
Niks onderdoend voor Pearl Jam, maar de muziek van Eddie Solo mag er ook zijn. Dit jaar Pearl Jam live zien op Pinkpop
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:41 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Holy fuck ja
427 Love Will Tear Us Apart Joy Division
426 I Walk The Line Johnny Cash
425 Psycho Killer Talking Heads
424 Blue Monday New Order
My post-punk hart krijgt een stijve
Ik kan je er wel eentje gevenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga voor 50.000 notes ook een life goal
Ja, ik heb nog een sociaal leven af en toequote:Op vrijdag 29 december 2017 23:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als jij die vergadering niet had gehad, had je dat ook wel gered
Ik kan met allebei niet heel veel hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mex moet je geen biertje geven, dan gebeuren er gekke dingen.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
50.000ste post![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook....quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een sociaal leven af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van de Everly Brothers is toch mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |