Aardige film wel. Society is een goed nummer, de rest een kwalitatief mindere herhaling van zetten.quote:
Avondquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de ochtend? Dan moet ik weer vroeg op
De hoofdpersoon ging me op een gegeven moment irriterenquote:
Nog heeeeeel even geduld. En daarna nog 2 keer. Perhaps love zat om half 6 's ochtends.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verbaas me dat ik John Denver nog niet heb gehoord vandaag, over vliegtuigjes gesproken.
zonder posities te weten, moet Annie's Song nog komen? En Perhaps Love zat zeker ergens in een nachtje?
Daarom was het even bol.quote:
Ja ik kan ook op google dus zeg het maar gewoonquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zeg niks, jij wilde lijstloos, dan blijf je het ook maar
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:37 schreef laxus13 het volgende:
Ga maar eens mijn bed opzoeken, allen een fijne nacht gewenst![]()
Same... Dit is niet geweldig dit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:37 schreef Zorro het volgende:
Hoe zeg ik het vriendelijk... Ik hoor hem liever met Pearl Jam.
Eens... ik vind hier ook weinig aan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:37 schreef Zorro het volgende:
Hoe zeg ik het vriendelijk... Ik hoor hem liever met Pearl Jam.
lapohunten is wel irritantquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mensen zich daar nog druk om maken terwijl de functie van een topicreeks al zes jaar is uitgevonden.
Oh pweh! Als ze die afkappen dan wordt ik wel ongelukkig.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:37 schreef laxus13 het volgende:
Nou, ik hoop toch dat ik Country Roads in ieder geval mag missen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog heeeeeel even geduld. En daarna nog 2 keer. Perhaps love zat om half 6 's ochtends.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kan ook op google dus zeg het maar gewoonanders spoil ik alleen maar meer
Slaap lekker en tot morgenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:37 schreef laxus13 het volgende:
Dan komen we in opstandquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh pweh! Als ze die afkappen dan wordt ik wel ongelukkig.
Ja das nie fraaiquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef MaJo het volgende:
Ik heb eens opgezocht hoe laat Arcade Fire gedraaid wordt: vannacht tussen 4 en 5
Ach, wie leest nou de LAPOquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lapohunten is wel irritant
Katequote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
50.000ste post![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een lange nacht wil hebben dan gaat je dat niet lukken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, ik hoop toch dat ik Country Roads in ieder geval mag missen.
Vroeger zette ik nog wel eens mijn wekker voor de Top2000 maar de wekker gaat morgen al om 7 uur en dat vind ik eigenlijk wel vroeg zatquote:
Het valt vandaag gelukkig nogal meequote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lapohunten is wel irritant
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
50.000ste post![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zullen het zien.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je een lange nacht wil hebben dan gaat je dat niet lukken.
Upton godinquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
50.000ste post![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geef mij Ten van Pearl Jam maar. Tis niet slecht hoor, maar niet mijn ding.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:39 schreef schoonmams het volgende:
De muziek van Into the wild is echt geniaal. Terecht dat dit zo hoog staat. Regelmatig op Society gestemd
Lol nee manquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze is veeeeel leuker dan dat slappe society
Je wekker zetten gaat ook wel ver, je kunt ook gewoon morgenvroeg even Spotify aanzettenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vroeger zette ik nog wel eens mijn wekker voor de Top2000 maar de wekker gaat morgen al om 7 uur en dat vind ik eigenlijk wel vroeg zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |