Oh ja, dat is het favo album van mijn moederquote:
Ik weet niet hoe deze moetquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Altijd lekker om dit op de bas te raggen
en van mijn moeder, dus van mijquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het favo album van mijn moeder
en terecht!quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het favo album van mijn moeder
Gefeliciteerd Mexicanobakker!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dames en heren, als mijn berekeningen kloppen is dit de 3000ste post van Mexicanobakker sinds het begin van deze Top 2000!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of zoals ACDC zegt Shoot to Thrillquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals Iron Maiden zegt: run for the hills.
Beastie Boys ook nietquote:
Zal Louis blij mee zijnquote:
Zou lid wordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van VREEMDGAAN69.NL ?
quote:
t is 1 akkoord, 1 slide en 1 loopje. Te doen lijkt me.quote:
Wie is Evelien?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog twee uurtjes doorbijten en dan Cielke
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mexicanobakker!!
Mexicanobakker weet ondanks zijn hoge postaantallen een constante kwaliteit te behouden. Dit kom je niet vaak tegen en daarom zijn felicitaties op zijn plaats.
*Toquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals Iron Maiden zegt: run for the hills.
Dat Libellevrouwtje dat zometeen achter de microfoon gaat schuiven met haar snerpende stem en haar kinderlijke verhaaltjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |