Daar was ik ook vriendquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was in Aken, zou er alleen nooit heen gaan maar in gezelschap overleef ik het één keer per jaar wel.
Ben je het echt Jantjuh?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ze bellen jou op:
We gaan naar Aken, kerstmarktje. Je komt he, Witte?!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ze bellen jou op:
We gaan naar Aken, kerstmarktje. Je komt he, Witte?!
oh bloedworstquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben in de dom geweest en daarna bloedworst gegeten
En er was een 25 jaar kerstmarkt bier met slechts 33 checkins
Op het eerste gezicht dacht ik dat dit een foto was van Messi met z'n moederquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aad is ondertussen tennisles aan het geven aan een of andere beginner.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft Aad ook een dubbelganger?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha @aad300 die de puntentelling uitlegt. Dat is genot voor eenieder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat t een vrouw wasquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht dacht ik dat dit een foto was van Messi met z'n moeder
Gezellig, ik had ook een lekkere worst. Die cultuur kan me natuurlijk gestolen worden haha.quote:
Ik heb daar een mooi glas gekocht en een paar fijne Duitse flessenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezellig, ik had ook een lekkere worst. Die cultuur kan me natuurlijk gestolen worden haha.
En daarna nog bij de Hopfen+Malz shop die wat tapbiertjes hadden.
5 is 4 is 21.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha @aad300 die de puntentelling uitlegt. Dat is genot voor eenieder.
Gaan jullie ook samen op vakantie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes wist je dat van Marwijk bij onze vrouwen in de buurt woont
Johannes is uitgenodigd in mn Vietnamese appartementquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaan jullie ook samen op vakantie?
Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaan jullie ook samen op vakantie?
Heb m nog niet gezien, misschien is hij een liefhebber van het Gaia park.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes wist je dat van Marwijk bij onze vrouwen in de buurt woont
Wat is het programma volgend jaar gozert?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes is uitgenodigd in mn Vietnamese appartement
Ik heb met kerst nog een Weihnachtsbier gekregen van de schoonfamilie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb daar een mooi glas gekocht en een paar fijne Duitse flessen
Was passiert? Lidl weer gesloten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:24 schreef Saind het volgende:
Ik functioneer deze ochtend op 2,5 liter water, 2 paracetamol en een saucijzenbroodje
Wil nog steeds dood
Biertje of 30 gedronkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was passiert? Lidl weer gesloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |