Dus hou gewoon eens op allemaal met dat gezeik over welke provincie dan ook (jij niet, ja jij ook, gewoon in het algemeenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Elke Limburger die ik ken kan gewoon prima Nederlands ja. Maar je kan wel echt horen dat ze uit Limburg komen met die zachte g
Ik weet niet of ze dat allemaal doen maar de Limburgers die ik ken hebben dat nog heel erg.
Wat mij betreft gaat het niet om het accent... maar echt om het dialect. Bijna iedereen heeft een accent en dat is ook wel schattig.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Want iemand uit Amsterdam heeft geen accent wil je zeggen?
Dat is het meest vreselijke dialect. Aanstellerig Amsterdamsquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Want iemand uit Amsterdam heeft geen accent wil je zeggen?
De metallobby heeft haar werk weer uitmuntend gedaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
Deze mag niet hoger staan dan het origineel, hoe goed ik dit nummer ook vind![]()
Sowieso staan sommige Metallica nummers veel te hoog of onterecht erin.
Provinciesquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dus hou gewoon eens op allemaal met dat gezeik over welke provincie dan ook (jij niet, ja jij ook, gewoon in het algemeen)
eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
Deze mag niet hoger staan dan het origineel, hoe goed ik dit nummer ook vind![]()
Wat, 'die zachte g' doen ze expres en het is niet goed Nederlands?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Elke Limburger die ik ken kan gewoon prima Nederlands ja. Maar je kan wel echt horen dat ze uit Limburg komen met die zachte g
Ik weet niet of ze dat allemaal doen maar de Limburgers die ik ken hebben dat nog heel erg.
Samequote:Op vrijdag 29 december 2017 23:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die van Thin Lizzy heeft me echt nooit kunnen bevallen.
Morgenmiddag alweerquote:
Staan de Dubliners er in dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |