Muse vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kipfilet met een hysteria bacterie
Zijn ze aMUSEd ja?quote:
In ieder geval tikkie minder arrogant dan gisterquote:
nee ook Daniel is niet leuk. Niet als hij zingt en ook niet als hij praat. Daar ben ik heel resoluut in. Ik haat niet veel, maar ik haat wel dialectmuziek. Let op! Ik heb geen problemen met accent.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kom op, Daniel Lohues is nog wel leuk
Oke ik ben half Drent, ik ben hier niet objectief in
Vreselijk hypocriet, ik weet het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan haat ik het nog het meest
.......quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ha! De bakker is letterlijk uit de brand geholpen
Goed verwoord.quote:
De seniele gek staat ook weer 1-3 voor na een world class choke van Gerrie. De TV is weer uit (lol).quote:
Ik als Prince fan zijnde, snap wel dat Gold er niet in staat. Gold staat niet eens in mijn persoonlijke top20 van Prince.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom, er klopt gewoon echt iets niet met het ontbreken van Gold, al 18 jaar niet in de lijst.
Snap ik, dat is prima. Ik heb gewoon een zwak voor die man. Mijn oom had een paar jaar geleden nog getourd met hem als bassist dus ik ben zoals ik al zei totaal niet objectief hierinquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee ook Daniel is niet leuk. Niet als hij zingt en ook niet als hij praat. Daar ben ik heel resoluut in. Ik haat niet veel, maar ik haat wel dialectmuziek. Let op! Ik heb geen problemen met accent.
hoopelijk wint crossgodquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De seniele gek staat ook weer 1-3 voor na een world class choke van Gerrie. De TV is weer uit (lol).
Friezen zijn stugge mensen.... die weigeren ook gewoon Nederlands te pratenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en we hebben een locatie in Leeuwarden en een collega van mij heeft een afwezigheidsassistent in het Fries!!![]()
![]()
![]()
Is het ook.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef SureD1 het volgende:
Sjonge jonge weer die Hollandse kift tegen dialecten, het lijkt bijna wel een minderwaardigheidscomplex.
Wat is afwezigheidsassistent in het Fries?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en we hebben een locatie in Leeuwarden en een collega van mij heeft een afwezigheidsassistent in het Fries!!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is de tijd in de app ook maar een berekening, geen gegeven tijd. Alle liedjes in dat uur zouden allemaal precies 5 minuten duren,... Komt goed dus! Er zijn maar 9 nummers dat uur dus Echoes is gewoon de volle 23 minutenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef Cee het volgende:
Zonder posities te spoileren voor mexicanobakker, even een kwestie tussendoor: Echoes wordt om 10 voor het hele uur ingestart, hoe gaan ze dat oplossen?
Ik heb niks tegen dialectmuziek, maar meestal is het rommel die ook in het ABN kut was geweest.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef SureD1 het volgende:
Sjonge jonge weer die Hollandse kift tegen dialecten, het lijkt bijna wel een minderwaardigheidscomplex.
Voor mij niet weer hoor, nog steeds. Ik roep het al jaren en gaat ook niet veranderen. Geldt trouwens ook voor instrumentale muziek. Ik vind het gewoon echt niet leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef SureD1 het volgende:
Amen. Of, zoals ze hier zeggen: ge hèt grôt gelèèk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:03 schreef SureD1 het volgende:
Stinken ze zo erg?quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
DEO
DEO
DEO
DEO
DEO
DEO
DEO
DEO
Bastille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |