Bijna zaterdag. Saturdays van De La Soulquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gorillazzzz
Live gezien met De La Soul erbij, dat is wat een mens wil.
Ja jammer he. Was ook voor Barniequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Of beter, was MvG maar niet door. Wat Barnie doet zal me verder worst zijn.
Ik was een beetje op die zangeres vroegerquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Bijna zaterdag. Saturdays van De La Soul
Wat had ik graag de jaren 80 meegemaakt als opgroeiende tiener. Al was eind jaren 90/begin 2000 ook wel lachen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:39 schreef Zorro het volgende:
JAAA Compleet uit mijn bol toen ik deze voor het eerst hoorde
Muzikaal zit het niet slecht in elkaar, maar het stuit me altijd een beetje tegen de borst als er met zoveel enthousiasme over de duivel wordt gezongen.quote:
Moet ik liegen voor je ofzo?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:40 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ontkenning all over the place...
It was greatquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat had ik graag de jaren 80 meegemaakt als opgroeiende tiener. Al was eind jaren 90/begin 2000 ook wel lachen.
smaken verschillen gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |