Verdomme.quote:
Er bestaat veel betere metal dan Metallica inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind metal vaak best tof maar hier zit geen melodie in.
Daar is headbangen voor uitgevondenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:34 schreef alopio het volgende:
Hoe bewegen sommige mensen op deze muziek
(Zegt iemand die totaal a-ritmisch is)
Nog niks gezien Oscarquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft de TV niet in de gaten gehouden.... misschien is mn SMS al geweest
Die had ik veel liever gehoord dan dezequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:33 schreef Kyran het volgende:
Als Metallica fan heb ik toch liever Fuel ofzo ipv deze
Ik ben ze nog niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Snap ik nog best wel hoorZe hebben zekere betere nummers
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die had ik veel liever gehoord dan deze
GIMME FOOD GIMME FRIES GIMME SALAD ON THE SIDE
Met mijn haarquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar is headbangen voor uitgevonden
Zowel Oscar als Fok staan genoemd in de SMS.... dus hij zal sowieso opvallenquote:
Ook wel mee eens al zijn Master of Puppets en Ride The Lightning wel hele vette albumsquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er bestaat veel betere metal dan Metallica inderdaad.
Het waren goden tot 1988. Daarna iets minder, maar genoeg te genietenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Metallica was tot en met 1988 best een leuk bandje.
Dit had echter niet gehoeven.
Van laatste album is Spit Out the Bone ook meesterlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel mee eens al zijn Master of Puppets en Ride The Lightning wel hele vette albums
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ha! Dus je vind Prince wél leuk eigenlijk
klopt, net als bij veel bands weinig logica, mindere nummers staan hoger of er wel in. Geen Creeping death, Battery, Orion etc.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Puike plaat maar hij staat me ietsjes te hoog, en dat zeg ik als Metallica liefhebber,
Styloquote:
Het staat al op m'n hardlooplijstquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:37 schreef Berkery het volgende:
Ik ga deze maar op mijn muziek-terwijl-u-sport lijstje zetten
Was het maar zo'n feest. Of beter, was MvG maar niet door. Wat Barnie doet zal me verder worst zijn.quote:
Jammer genoeg nietquote:
quote:
mijn favoriet van de laatste plaat is Moth into flamequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Van laatste album is Spit Out the Bone ook meesterlijkEcht positief verrast. Rest van album is meer van hetzelfde van afgelopen 20 jaar, maar Spit Out the Bone had om één van de eerste 3 albums kunnen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |