quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, voor alle liefhebbers van Marisa, zojuist op Twitter retweette ze deze tweet én ze reageerde erop:
[ link | afbeelding ]twitter:studio_marisa twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:08:50@ThijsFiselier @NPORadio2 Ik was er weer helemaal klaar voor en zat vol wilde plannen maar ben dit jaar niet benaderd, snik. reageer retweet
Schandaligquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, voor alle liefhebbers van Marisa, zojuist op Twitter retweette ze deze tweet én ze reageerde erop:
[ link | afbeelding ]twitter:studio_marisa twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:08:50@ThijsFiselier @NPORadio2 Ik was er weer helemaal klaar voor en zat vol wilde plannen maar ben dit jaar niet benaderd, snik. reageer retweet
Dus ze hebben liever Evelien dan haarquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik dacht dat ze gestopt was wegens zwangerschap.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, voor alle liefhebbers van Marisa, zojuist op Twitter retweette ze deze tweet én ze
reageerde erop:
Oh van mij kom je ook niet snel af hoor, vooral 's nachts nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn favorieten komen allemaal weer 's nachts. Dus jullie zijn voorlopig nog niet van me af
omdat die bekender zijn. Ik zou graag One of Us Cannot Be Wrong horenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom staan er vooral mindere nummers van Leonard in?
Dit. Mooie stem hoor, maar meer als verteller ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit qua nummer niks, maar stem van Cohen is wel
Dat idee ging rond, maar juist daarom dat ik het hier even deel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gestopt was wegens zwangerschap.
Im sperrberzikquote:
Slapen kan volgend jaar weer!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh van mij kom je ook niet snel af hoor, vooral 's nachts niet >:(
Cielke 12-2 en dan haar 2-4 was prima geweest.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dus ze hebben liever Evelien dan haar
Mafkezen.
Jammer zegquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dus ze hebben liever Evelien dan haar
Mafkezen.
Grote kans dat ze al van de kaart binnenkomen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch knap dat veel lui zich daar in 45 minuten helemaal van de kaart kunnen zuipen
Sommigen hebben niet veel nodigquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch knap dat veel lui zich daar in 45 minuten helemaal van de kaart kunnen zuipen
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ link | afbeelding ][/url]twitter:studio_marisa twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:08:50@ThijsFiselier @NPORadio2 Ik was er weer helemaal klaar voor en zat vol wilde plannen maar ben dit jaar niet benaderd, snik. reageer retweet
Cielke en Marisa ja. Geen Evelien op welk tijdstip dan ook.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Cielke 12-2 en dan haar 2-4 was prima geweest.
Deze man weetquote:
Gaan 1x per jaar uit, dus 2 malt biertjes en ze zijn klaar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:22 schreef TheVulture het volgende:
George M all over again verdomme.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ link | afbeelding ][/url]twitter:studio_marisa twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:08:50@ThijsFiselier @NPORadio2 Ik was er weer helemaal klaar voor en zat vol wilde plannen maar ben dit jaar niet benaderd, snik. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |