Ja ik ook hoor, maar dit is wel tegen het saaie aanquote:
Van nummers. Duf, Zoet. En dan taletloze U2quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:27 schreef essnhills het volgende:
Ja, dit helpt niet echt na die vorige nummers
Deze bouwt in ieder geval wel op, komt zo goedquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:27 schreef essnhills het volgende:
Ja, dit helpt niet echt na die vorige nummers
Deze woordencombinatie is niet mogelijk.quote:
maar dit valt wel een beetje onder muzikaal behangquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:27 schreef laxus13 het volgende:
Gehaat op U2![]()
Hun 80's en begin 90's werk is fantastisch
Eens, maar juist van deze word ik niet warm.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:27 schreef laxus13 het volgende:
Gehaat op U2![]()
Hun 80's en begin 90's werk is fantastisch
Neequote:Op vrijdag 29 december 2017 21:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
maar dit valt wel een beetje onder muzikaal behang
Yep, skittterundquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:27 schreef peaceman het volgende:
Deze is prachtig... outrootje ook heel fijn he N00bie?
Oh vind ik een van de mooiste juistquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:27 schreef asco het volgende:
[..]
Eens, maar juist van deze word ik niet warm.
Komt deze nachtquote:
Bijna zo goed als Only in dreamsquote:
Die staat ook wel in de top 5..a 10 jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bijna zo goed als Only in dreams
Ik vind U2 best leuk, maar dit doet me echt niks. Wachtkamermuziek is inderdaad een mooie beschrijving.quote:
Jammer, wel een dik nummer van zequote:
lees maar terugquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze woordencombinatie is niet mogelijk.
Daar zit zo'n bloedirritant pingeltje in, alsof ze serieus bezig zijn met dit nummer en er is een of andere ADHD'er de studio binnen gedrongen met een triangel en niemand had het door.quote:
Ik heb weinig met Weezer maar die is heerlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bijna zo goed als Only in dreams
Die luister ik ook bij voorkeur in liveversiesquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zit zo'n bloedirritant pingeltje in, alsof ze serieus bezig zijn met dit nummer en er is een of andere ADHD'er de studio binnen gedrongen met een triangel en niemand had het door.
kwartje valt vanzelf een keer.. een keer in je eentje luisteren met koptelefoon op... liefst in een melancholische bui. je gaat echt voor de bijl.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind U2 best leuk, maar dit doet me echt niks. Wachtkamermuziek is inderdaad een mooie beschrijving.
Mensen lopen graag mee met populaire meningenquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:30 schreef nozem het volgende:
Ik snap het gehaat op U2 ook niet zo. 80% van de nummers tot en met Achtung Baby is goed tot brilljant.
Zooropa en Pop zijn ook nog prima.... daarna werd het wel minder...quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:30 schreef nozem het volgende:
Ik snap het gehaat op U2 ook niet zo. 80% van de nummers tot en met Achtung Baby is goed tot brilljant.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel leuk van de pepers
In een top 2000 moet je natuurlijk nooit moeten wachten op een outro.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
GODVER STASSE
en dat zeg ik niet vaak
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:30 schreef nozem het volgende:
Hun beste, naar mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel leuk van de pepers
Dit. Echt he-le-maal dit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:30 schreef SonicVolcano het volgende:
The Edge nog vergetenAl die effecten verbloemen zijn spel.
Ging over Sinead O'Connorquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:31 schreef nozem het volgende:
Ik heb gestemd op I Could Have Lied. Zeer ondergewaardeerd nummer van ze.
Dan zou ik toch Universally Speaking willen nomineren, of Suck My Kiss of misschien Soul to Squeezequote:Op vrijdag 29 december 2017 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hun beste, naar mijn bescheiden mening.
Bij RHCP is het sowieso jammer dat een paar liedjes alle airplay krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:31 schreef nozem het volgende:
Deze jongen snapt er dus toch wel iets van hequote:Op vrijdag 29 december 2017 21:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Universally Speaking is mijn favo van de pepers
niet bij mij, al ben ik zeeeeeer gecharmeerd van het laatste album. topplaat!quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:31 schreef nozem het volgende:
Kom op zeg. Je kan niet iedereen met een andere mening wegzetten door te zeggen dat ze meelopen. Als je het niks vindt dan is dat gewoon zo, niks met meelopen te maken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mensen lopen graag mee met populaire meningen
Nee, 2.50quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn die drankjes nou gratis in het café?
Ik ben ouder dan jij, snotaap.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze jongen snapt er dus toch wel iets van he
Klopt ja. Daar kwam ik ook pas veel later achter. Ik heb tot zeer recent Sinead O'Connor en Anthony Kiedis als twee compleet van elkaar gescheiden entiteiten gezien.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ging over Sinead O'Connor
Die Coldplay en U@ bash is gewoon een hype.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kan niet iedereen met een andere mening wegzetten door te zeggen dat ze meelopen. Als je het niks vindt dan is dat gewoon zo, niks met meelopen te maken.
Waarom zou dat zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn die drankjes nou gratis in het café?
Godverquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die Coldplay en U@ bash is gewoon een hype.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij, snotaap.
Aan het soppenquote:
raar om de ramen te wassen in het donker.quote:
Er zijn inderdaad een paar hypes waarin ALLE nummers van een bepaalde band/artiest afgekraakt worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die Coldplay en U@ bash is gewoon een hype.
Verdomme Mexi....quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
raar om de ramen te wassen in het donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |