Lijkt me wel iemand om regelmatig zijn eigen naam te googlen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:08 schreef Szura het volgende:
Zou Maijer weleens op FOK hebben gekeken?
Klaas! Dit topic ook al gevonden dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mag van gerwen gewoon niet
wat een arrogante kwal is dat zeg
hoop dat ie een zenuwinzinking krijgt
Nog iemand knetterhard gefaald?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:09 schreef DeeBee het volgende:
Schaatsen zit erop, broekje uit voor de rest van de avond, ik ben er klaar voor.
Wie is die klaas in je naam dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mag van gerwen gewoon niet
wat een arrogante kwal is dat zeg
hoop dat ie een zenuwinzinking krijgt
Ter Morsquote:
Sterkte Michiel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:10 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
[..]
Dank, doet me goed om te lezen. Gelukkig is het vrij stabiel nu. Ben ook pas 23
Man man man, da's behoorlijk heftig ja. Gelukkig is het dan stabiel inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:10 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
[..]
Dank, doet me goed om te lezen. Gelukkig is het vrij stabiel nu. Ben ook pas 23
Laatste keer dat je darten keek?quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Laatste keer dat je darten keek?
Waar gaat het niet over hier...quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie het hier nou ook over die kutbezigheid '''''schaatsen'''' hebben?
Vrij goed op dit moment. Maar tis wel kut met darten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Das mooi kut. Gaat het nu nog goed? Relatief zeg maar.
Walk-on girlsquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar gaat het niet over hier...
wimderon heeft zichzelf opgehangen #leukefeitjesquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL inderdaad. Altijd wat met hem.quote:
Als jij dat graag zou willen, met alle plezierquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaatsen is meer sport dan dartsquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Pak anders wat tweets van Yannick er bij als je het ergens anders wil hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Kjeld Nuisquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
En 4 meer dan Feyenoord en 3 meer dan PSVquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
barney heeft 5 sterren op zijn shirt
dat zijn er 2 meer dan ajax
quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kun jij je die pot van vorig jaar nog herinneren?
Weg ermee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Roland heeft geen zin meer in die kutvragen (lol)
Kan Marcel zonder begeleiding de straat op?quote:
Het is eigenlijk maar een halve ster natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
barney heeft 5 sterren op zijn shirt
dat zijn er 2 meer dan ajax
Dat zou wel feitelijk juist zijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kan Marcel zonder begeleiding de straat op?
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |