Hey Thierryquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat is een complot van het partijkartel.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:03 schreef Max23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
KlaasGODquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mag van gerwen gewoon niet
wat een arrogante kwal is dat zeg
hoop dat ie een zenuwinzinking krijgt
Wat doe jij nou weer hierquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Met dat omgedraaide kerststukje bovenop.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan dat hoofd niet aanzien van Marcel.
Klaasgodquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
het was genieten vanmiddagquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mocht Van den Bergh op de een of andere manier de finale halen moet jij eens opletten hoe snel hij een halve Nederlander is
Darteritus?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:06 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
[..]
Ik was vrij goed in dartsen totdat ik enkele jaren geleden een spierziekte kreeg.
ik ben als het lichtquote:
Ik hoop dat jij je ooit nog eens wel aan een weddenschap gaat houden, maar dat zal ook wel nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |