Ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Bovendien heeft Bowie heel veel verschillende sounds
Ik heb met terugwerkende kracht na zijn dood zijn muziek beter beluisterd en heb geconcludeerd dat hij toch best wel redelijk fucking briljant is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet me echt dringend gaan verdiepen in Bowie, want ik ken zowat niks. Hoewel ik verwacht dat het mijn ding niet zo is.
Toch net iets te vaak dit. Blijft natuurlijk mijn meningquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en als er nu een artiest is waarbij dat terecht is omdat zijn oeuvre zo breed is is het Bowie wel
Fixquote:
Ik denk weleens dat ik veel ken, maar ik blijf dan misschien een beetje teveel hangen in mijn eigen comfortzonequote:Op vrijdag 29 december 2017 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh dan heb je nog veel in te halen idd. Ik kende op mijn bijna 30ste nog geen fractie van de hoeveelheid muziek die ik nu ken.
Mja, ik kan af en toe nog de greatest hits opzetten en dan is t mooi geweestquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
ABBA is tof, maar voor mij genoeg een weekje in het jaar.
doen we pas als jij ...quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:50 schreef asco het volgende:
Niemand post een lekkere foto van Agneta.
Die is al geweest toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:50 schreef asco het volgende:
Niemand post een lekkere foto van Agneta.
ik ken ook nog steeds niet alles van hem. Ontbreekt me simpelweg aan tijd. Dus het is geen schande.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat ik veel ken, maar ik blijf dan misschien een beetje teveel hangen in mijn eigen comfortzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |