Beetje een jaar reizen zoals de Olympische Vlam ook 929212 maanden reist voor 'ie in Tokyo komt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Arme Chris, nog zo'n eind moeten rijden
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef laxus13 het volgende:
Welke kerstnummers komen er nog?
Denk alleen Wham nog
Op de radio 2 app kan je naar een liedje zoeken en dan staat daar exact de tijd en datum. Je kan zelfs instellen dat je een alarm krijgt vlak voordat het liedje wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is er ergens waar je kunt zien hoe laat een nummer ongeveer gaat spelen?
Ben benieuwd wanneer Echoes van Pink Floyd komt
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2017.pdfquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Morgen wordt de kortst geleden kerst bezongen bij Annemieke.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef laxus13 het volgende:
Denk alleen Wham nog
Ja en Power of Love als je die meetelt. Die heb ik deze kerst volgens mij overigens niet 1 keer gehoord dus ik hoop dat ie niet s'nachts valtquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef laxus13 het volgende:
Denk alleen Wham nog
Dat schijnt niet voor elke soort te gelden en ze zijn banger voor ons dan andersom.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Okee, nou een belangrijk dingetje: Dat is ongedierte dat ziektekiemen bij zich draagt
Ik denk dat de remmen van de beste man kapot zijn en hij ongelimiteerd benzine in zijn wagen heeft.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef djenneke het volgende:
Ik ben echt wel uitgekerst momenteel. Mag dit stoppen?
Van Frankie Goes To Hollywood? Ik heb slecht nieuws voor je.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en Power of Love als je die meetelt. Die heb ik deze kerst volgens mij overigens niet 1 keer gehoord dus ik hoop dat ie niet s'nachts valt
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij zie je doorgaans het verschil met de mannelijke fans niet zo heel goed
Ik vind ze stom.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat schijnt niet voor elke soort te gelden en ze zijn banger voor ons dan andersom.![]()
Maar goed ik kom ze, denk ik, niet zo snel tegen.
Als het goed is morgenmiddagquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en Power of Love als je die meetelt. Die heb ik deze kerst volgens mij overigens niet 1 keer gehoord dus ik hoop dat ie niet s'nachts valt
De vrouw van Chris Rea, om te checken hoe ver hij is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:42 schreef djenneke het volgende:
Zijn er nu echt mensen die denken: "joepie, eindelijk deze waarop ik gestemd heb?"
quote:
Echoes is 31 december laatste nummer voor 4 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
ik heb zo'n schurft hekel aan deze plaatquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea is de weg kwijt gok ik
Heel graagquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef djenneke het volgende:
Ik ben echt wel uitgekerst momenteel. Mag dit stoppen?
Nou, nog aardig ver, als hij nou al moest vertrekken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:43 schreef Cee het volgende:
[..]
De vrouw van Chris Rea, om te checken hoe ver hij is.
hij was ingestort op het podium dus iets te laat vertrokken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea is de weg kwijt gok ik
Hier in de buurt van de Mcdonalds zie ik ze regelmatig dood op het fietspad liggen. Of dat iets met de kwaliteit van het eten daar te maken heeft, weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat schijnt niet voor elke soort te gelden en ze zijn banger voor ons dan andersom.![]()
Maar goed ik kom ze, denk ik, niet zo snel tegen.
quote:
Als ik naar de automobilist naast mij kijk, denk ik meestal al: Nog zo'n mongool die veel te hard rijdt...quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind dat zinnetje van
take look at the driver next to me
he's just the same
wel mooi. Zouden wij als mensen eigenlijk vaker moeten doen
Nou, van sommige patjakkers vandaag op de weg ben ik blij dat die inteeltkoppen met hun kamikaze-gedrag op de weg geen gelijkenis hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind dat zinnetje van
he's just the same
Haha ik vind dat zinnetje ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind dat zinnetje van
he's just the same
Wat zal Cielke bedacht hebben om te doen in die 23 minuten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
212 Echoes Pink Floyd 31 december 03-04 uur
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik naar de automobilist naast mij kijk, denk ik meestal al: Nog zo'n mongool die veel te hard rijdt...
You like asiansquote:
ja ik snap dat sommige automobilisten kut zijn, maar ik wil dit effe breder trekken dan automobilisten, natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, van sommige patjakkers vandaag op de weg ben ik blij dat die inteeltkoppen met hun kamikaze-gedrag op de weg geen gelijkenis hebben.
Zo, is die road rage voor vandaag ook weer lekker even van me af geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |