quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vind dit nummer van Anouk echt helemaal niks.[ afbeelding ]
Ja, vond het ook best raar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Anouk? Onze stream loopt wat achter...![]()
Ik vind nog wel gaan eigenlijk.
Teringlichten dan.. of eigenlijk epilepsielichten want daarom heb ik er een hekel aan. Zelfs vanuit mijn ooghoek had ik er last van.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
kap nou eens met die aidsopmerkingen
Die cover van Triggerfinger werd jaren terug al stevig gepusht door zenders als Q-Music en DJ's als Wouter van der Goes.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die matige kuffer van Triggerfinger in de lijst en het origineel van Lykke Li niet.
Nederland is een land vol met ransmakaken.
Skip maar gewoon naar 606quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kan wel zeggen next. Maar Bruno......
Absoluut niet mijn ding, maar deze kan ik nog wel hebben. Lekker vrolijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kan wel zeggen next. Maar Bruno......
quote:
Reden genoeg om het te boycotten dus.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die cover van Triggerfinger werd jaren terug al stevig gepusht door zenders als Q-Music en DJ's als Wouter van der Goes.
Ai.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Bruno leuk. Ik zal het nog sterker vertellen, ik vind sommige nummers van Jason Derulo superleuk.
ai dat laatste is met name pijnlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Bruno leuk. Ik zal het nog sterker vertellen, ik vind sommige nummers van Jason Derulo superleuk.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, vond het ook best raar.
Gevraagd >>> zeikplaat ()
Achja, leuke meid hoor.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ai dat laatste is met name pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |