kap nou eens met die aidsopmerkingenquote:
Of Du riechst so gut.quote:
Kai?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amour is wel mooi maar Ramsteijn is het gewoon net niet voor mij
Ja, niet zo'n goede speler.quote:
Dat was de eerste sinds ons verzoek Nizno... ik had hem even laten gaan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
kap nou eens met die aidsopmerkingen
Op welk nummer?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:09 schreef asco het volgende:
Zo, zelfs mijn vriendin begint te schelden.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:09 schreef Kyran het volgende:
Mooi uurtje dit. Rammstein, Anouk, Foo Fighters, mooie van David Bowie, Gorillaz!
Chi Coltrane. Ken je die? Wordt vermoedelijk een o jaatje.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:09 schreef Kyran het volgende:
Mooi uurtje dit. Rammstein, Anouk, Foo Fighters, mooie van David Bowie, Gorillaz!
Of Buck Dick.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of Du riechst so gut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Die matige kuffer van Triggerfinger in de lijst en het origineel van Lykke Li niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt geen zin in Bruno Mars, John Mayer en Trikkerfinker.
Die zie ik nu ook net pas staan in dit uurquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:10 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Chi Coltrane. Ken je die? Wordt vermoedelijk een o jaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |