quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daniel Lohues is het enige goede uit Drenthe.
Dat is al die zooi tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:10 schreef Koen66 het volgende:
Coca cola is lekker maar vreselijk overpriced tegenwoordig
Even de lyrics opzoeken dan en laten zienquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:10 schreef PippenScottie het volgende:
Bij een pubquiz was een keer de vraag wat Lola uit het liedje dronk.
Ik had als antwoord champagne, dat werd fout gerekend. Maar het was wel goed...
59ct, 1.5 liter.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:10 schreef Koen66 het volgende:
Coca cola is lekker maar vreselijk overpriced tegenwoordig
Je zult nooit een Brit "you have a cancer head" zien zeggen nee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nederland is ook het enige land dat dat doet.
Nooit meer geweest daar zekerquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:10 schreef PippenScottie het volgende:
Bij een pubquiz was een keer de vraag wat Lola uit het liedje dronk.
Ik had als antwoord champagne, dat werd fout gerekend. Maar het was wel goed...
We wonnen alsnog.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch wel alle dingen omgegooid en kwaad weggelopen toen zeker?
Lohuesquote:
Drenthe heeft ook stemrecht. Net als Limburg, Zeeland en Frieslandquote:
De schrijver van Calm after the storm oa. Een van de beste tekstschrijvers van Nederland en multimuzikaalquote:
Ik zou ook briljant zijn en alles weten. Tot de jaren 90. Daarna niks meerquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We wonnen alsnog.
Het was in de tijd dat we altijd wonnen omdat we ook de eigentijdse muziek nog kenden.
Daar verliezen we nu altijd op.
Eigenlijk zouden we een of andere twentysomething hipster in ons team moeten opnemen, maar ja.. vind er maar een.
Ook heel snel ontnemen danquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Drenthe heeft ook stemrecht. Net als Limburg, Zeeland en Friesland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |