Jazeker. Ijs in de cola is goed.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb oorpijn dus ik wil niks meer over oren zien...
Maar ijskap je punt
Ja die is goddelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was wel fan van die Vanilla Coke.
Bestaat dat nog?
Ijskapquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ijskap je punt
Ik snap, autocorrectquote:
afkapquote:
haha als men mijn punt - die ik net maakte- serieus gaat nemen dan wordt het heel eng hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ijskap je punt
die heb ik afgekaptquote:
Ja maar schelden met ziektes is natuurlijk sowieso een beetje een rare gewoontequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
haha als men mijn punt - die ik net maakte- serieus gaat nemen dan wordt het heel eng hoor.
Toch wel alle dingen omgegooid en kwaad weggelopen toen zeker?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:10 schreef PippenScottie het volgende:
Bij een pubquiz was een keer de vraag wat Lola uit het liedje dronk.
Ik had als antwoord champagne, dat werd fout gerekend. Maar het was wel goed...
Leuk dat soort quizzen danquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:10 schreef PippenScottie het volgende:
Bij een pubquiz was een keer de vraag wat Lola uit het liedje dronk.
Ik had als antwoord champagne, dat werd fout gerekend. Maar het was wel goed...
Nederland is ook het enige land dat dat doet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar schelden met ziektes is natuurlijk sowieso een beetje een rare gewoonte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |