Dat is echt geweldigquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:18 schreef Zorro het volgende:
Who's on first, What's on second, I Don't Know is on third.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar deze werd aangekondigd met 648 toch?
ROLLIN ROLLIN ROLLINquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
En Rollin van Creedence Clearwater Revival
Ik ben iets te jaloers op jequote:Op vrijdag 29 december 2017 17:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben weer op de wachtplaats bij Beeld en Geluid, en weer ga ik het café niet inIk liep via de VIP-ingang B&G in en liep Annemieke nog heel kort tegen het lijf
![]()
Nu op de wachtplaats is het wat minder druk (better yet, zeg maar gerust rustig) en daar gaan ze zo karaoke doen.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben weer op de wachtplaats bij Beeld en Geluid, en weer ga ik het café niet inIk liep via de VIP-ingang B&G in en liep Annemieke nog heel kort tegen het lijf
![]()
Nu op de wachtplaats is het wat minder druk (better yet, zeg maar gerust rustig) en daar gaan ze zo karaoke doen.![]()
Laatst weer eens gekeken, weer dubbel gelegenquote:
Daar willen we beeld vanquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
Pics jongen, pics!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
Bij deze danquote:
Mooie gifquote:
Ren, nu het nog kan!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik ben zo weg
hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
[..]
We zijn ook niet voorspelbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |