Hij staat gewoon voorquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:29 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe kan Rob Cross zich nu nog herpakken?
fijne stem welquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind EctoRon prima om naar te luisteren
Momentum voor Dimitriquote:
Verwacht Maijer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:29 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Vanavond Koertgod of Meijeraids?
Niet elke keerquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verwacht Maijer.
Is toch eigenlijk elke keer dit WK dat de middagpresentator blijft zitten voor de avondsessie?
ZUURSTOFquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Ga toch lekker wat anders doen Marcel....
[ afbeelding ]
Maar toen had Koert nog klusjes voor FOX te doen, nu kan hij zich volledig op een dartscarrière richten.quote:
Als ik op deze vraag in moet gaan loopt het topic wat uitquote:
Hopelijk doet hij dat ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar toen had Koert nog klusjes voor FOX te doen, nu kan hij zich volledig op een dartscarrière richten.
Doen! Op naar 500 WK Darts topicsquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik op deze vraag in moet gaan loopt het topic wat uit
Het zal mij een rotzorg zijn wie er wint maar wel graag in de negende setquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
In barre tijden leer je de echte fans van de Bandwagon kennen.
En wie zijn dat?quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
zeg dat is geen gesloten vraagquote:
Dan zou Cross al zomaar eens verslagen kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn wie er wint maar wel graag in de negende set
Ik blijf eraan hangenquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit in de machinekamer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik blijf eraan hangen
[ afbeelding ]
Dat klopt, ik zit op beiden. Alleen zie ik wat paniekerige reacties op het mens zijn van Cros. Dat is niet nodig.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zou geen favoriet hebben deze wedstrijd.
Lijkt me daarom ook niets om daar heen te gaan. Irritante dronken verklede debielen zonder passie voor de wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |