Ging over koeien die last hebben van vuurwerk, dus ze houden nu lichten aan, doen rolluiken omlaag en zetten 3FM op, want takkeherriequote:
In other news: De sahara is droog.quote:
Zonder meerquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In other news: De sahara is droog.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging over koeien die last hebben van vuurwerk, dus ze houden nu lichten aan, doen rolluiken omlaag en zetten 3FM op, want takkeherrie
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik lees net dat peaceman pauze doet, dus hier ben ik weer
Burrrrnnnnquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging over koeien die last hebben van vuurwerk, dus ze houden nu lichten aan, doen rolluiken omlaag en zetten 3FM op, want takkeherrie
Hey jij leeft ook nog!quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een vrouw in de overgang.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:06 schreef Cee het volgende:
'Volgend jaar word ik eindelijk 18, vet chill natuurlijk' - gevolgd door een droog praatje over zorgverzekering.
Echt, wie verzint die teksten?
DISCO INFERNOquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het mooiste was dat hij zei "muziek aan, natuurlijk geen radio 2 want dat is te mooi" en toen die boer met die opmerkingquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah zo werkt dat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
zo jammer dit... en dat zo tegen het einde van het jaarquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is een belediging voor vrouwen in de overgangquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een vrouw in de overgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |