En zonen van zangers die Hazes heten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:12 schreef alopio het volgende:
Limburgers uitsluiten van deelname is wel een idee, en Zeeuwen uiteraard
Met toeters en bellenquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik vergeet altijd hoe Bloasmuziek klinkt. Ben benieuwd
En Friezen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:12 schreef alopio het volgende:
BLOOOOOOOOOOOAAAAAASSSMUZIEEEKquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik vergeet altijd hoe Bloasmuziek klinkt. Ben benieuwd
Brabant mag ook wel, dan staat Guus met zijn nationalistische gezever ook niet meer zo belachelijk hoog.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:12 schreef alopio het volgende:
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ben na alle berichten hier nu ook nieuwsgierig.
Dacht eerst dat dit ook een cover er van wasquote:
Dat valt reuze meequote:Op vrijdag 29 december 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Careless Whisper staat dus echt op 30 ofzo(geen spoilers svp)
En Last Christmas wordt nu Last New Years Eve
Is Robbie ook gay?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:13 schreef Cee het volgende:
Eerste single van Robbie Williams nadat hij Take That had verlaten, in principe het zelfde verhaal, vandaar dit nummer. Had toen ook veel steun bij George in die periode. Hij had er niet echt een hit mee en deed het amper tot nooit live. Tot dit jaar, als eerbetoon aan Sjors.
Zong die dit nrquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:13 schreef Cee het volgende:
Eerste single van Robbie Williams nadat hij Take That had verlaten, in principe het zelfde verhaal, vandaar dit nummer. Had toen ook veel steun bij George in die periode. Hij had er niet echt een hit mee en deed het amper tot nooit live. Tot dit jaar, als eerbetoon aan Sjors.
Careless Whisperquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Je ziet het heel negatief in.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:14 schreef Cee het volgende:
[..]
MET TOETERS EN BELLEN
EN DE HOER IN DE NATTE SNEEUW
BLAAAAOOOOOSSMEZIIIEEEEK.
Ik vind de Wham!-versie leuker. Ook op gestemd.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:14 schreef MTheBassman het volgende:
Originele van Aretha Franklin is beter
quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:14 schreef Cee het volgende:
[..]
MET TOETERS EN BELLEN
Zelfs zonder jeugdherinneringen is het echt een heerlijk nummerquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Careless Whisper
Maar dat is vooral van de jeugdherinneringen
quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zelfs zonder jeugdherinneringen is het echt een heerlijk nummer
die moet er ook in ja. Waarom? Beste plaat van Wham!quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:15 schreef asco het volgende:
Dit mag blijven als Everything she wants er dan ook in komt.
Met of zonder hoer?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, hier valt nu ook iets uit de lucht dat door moet gaan voor "natte sneeuw"
quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:14 schreef Cee het volgende:
[..]
MET TOETERS EN BELLEN
Komt dat door Georgequote:Op vrijdag 29 december 2017 15:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, hier valt nu ook iets uit de lucht dat door moet gaan voor "natte sneeuw"
Hoer zonder hierquote:
We had every big-shot good-time band on the run boy, we were living in a fantasy. Dat soort lyrics.quote:
Zelfs het origineel van George samen met Andrew vond ik leukerquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:14 schreef MTheBassman het volgende:
Originele van Aretha Franklin is beter
Dit vind ik wel een erg belangrijke kwestie.quote:
Die in Limburg tellen niet... pseudo Nederlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |