Vind ik nu net wel weer een beetje een overrated band. Ik zou veel liever Time For Heroes van de Libertines in de lijst zienquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Gretzl het volgende:
AAPJES GODEN![]()
![]()
![]()
I BET That You Look Good on the Dancefloorrrrrrr
AAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FROM 1984![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkelijk schandalig, mag allemaal veel hoger van ze.quote:
als ze dan Split Enz doen, ben ik er bij!quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Neil en Tim eens samen touren en materiaal van allebei gaan spelen
In het openluchttheater in het Amsterdamse bos schoof ook iedereen naar n paar nummers naar voren. Was prachtig. Toen werd een man die op de eerste rij zat nog boos dat er allemaal mensen voor m gingen staan. Hij naar een bewaker. Zegt die bewaker: ja los dat maar zelf opquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Cee het volgende:
Crowded House in de HMH een aantal jaar geleden was één van de leukste concerten die ik ooit heb bezocht.Begon met wat nieuwer werk, iedereen netjes op de stoel, mooi, rustig, tweede helft begonnen de kneiters te komen en toen schoof de boel naar voren en werd het een grote greatest hits bonanza.
Hun hoogste staat hier op zich wel goed.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde band.
Soms zeg je opeens iets nuttigsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde band.
Deze is iig weer 45 plekken gestegenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Werkelijk schandalig, mag allemaal veel hoger van ze.
Materiaal van allebei natuurlijk. Dan sta ik vooraanquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ze dan Split Enz doen, ben ik er bij!
En ze lult de intro's niet platquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef Gretzl het volgende:
Don't Dream It's Over![]()
![]()
Annemieke heeft veruit het mooiste blokje vandaag
Ik sta met een pallet vlaggetjes vooraan. Het mooie was dat ik met een vriendin er naar toe gingen onder het mom van 'oh, lijkt ons wel leuk, nog geen 35 euro kost een kaartje'. Best bestede 35 Euro ooit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Neil en Tim eens samen touren en materiaal van allebei gaan spelen
Ik zeg louter nuttige dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
;p
Soms zeg je opeens iets nuttigs
tis alleen de verkeerde. Moet natuurlijk Hole in the river (live) zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun hoogste staat hier op zich wel goed.
Een echt Gretz blokjequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef Gretzl het volgende:
Don't Dream It's Over![]()
![]()
Annemieke heeft veruit het mooiste blokje vandaag
ik niet, maar ik ben er wel bijquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Materiaal van allebei natuurlijk. Dan sta ik vooraan
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zeg louter nuttige dingen.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In het openluchttheater in het Amsterdamse bos schoof ook iedereen naar n paar nummers naar voren. Was prachtig. Toen werd een man die op de eerste rij zat nog boos dat er allemaal mensen voor m gingen staan. Hij naar een bewaker. Zegt die bewaker: ja los dat maar zelf op
Toen ze headliner waren op PP waren in 2014 eerder weggegaan, nog nooit gedaan bij een concert maar mijn god watquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Gretzl het volgende:
AAPJES GODEN![]()
![]()
![]()
I BET That You Look Good on the Dancefloorrrrrrr
AAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()