kan zo op 1quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit gedaald is en niet gewoon verder doorgestegen :-O
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
To die by your side, the pleasure, the privilege is mine...
Ik begrijp de adoratie voor deze band niet eens. Het liedje is ok, maar geen top 2000 materiaal (sorry).quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze is best fijn, maar niet hun beste nee.
Walk on the Wild Sidequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:51 schreef Ties02 het volgende:
Nu kan ik eindelijk naar de supermarkt
Dus nu maar even genieten zolang het nog kanquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
vandaag zit vol lekkere muziek
dit kan 3 dingen betekenen
1 ze hebben alle kutmuziek verbannen naar de nacht
2 er komt straks een hele hoop troep
3 er komt morgen een hele hoop zooi
Op het moment dat je moeder bent toch? Ongeacht leeftijd.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanaf welke leeftijd ben je milf als je kinderen hebt?
4 het wordt alleen maar nog meer genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou sowieso rekening houden met 2 en 3 (maar ik luister ook zonder de lijst gezien te hebben)quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou dat wel hoor... en de band was echt heel goed. vaker luisterenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp de adoratie voor deze band niet eens. Het liedje is ok, maar geen top 2000 materiaal (sorry).
In the dutch mountains zometeen!quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:51 schreef Ties02 het volgende:
Nu kan ik eindelijk naar de supermarkt
En de Poemasquote:
quote:
Welke is het nou jongens.quote:
Morrisey kan datquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
hoe kun je in hemelsnaam zo'n goed nummer schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |