Jij mag niet klagen, ik wel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:46 schreef Mani89 het volgende:
25 euro verloren. Nu ga ik godverdomme allin.
Jij hebt er nog meer op gezet?quote:
Hopelijk niet 6-0 eraf gaan tegen Taylor/Andersonquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Watquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:46 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat de PDC slim is en D Webster en J Lewis op het podium voor de bull laten gooien. Wie het eerst de bull raakt gaat naar de halve finale. Veel mensen willen geen lange wedstrijd tussen deze darters zien dus dan is de deciding bull een goede oplossing #rtl7darts
Lol
King Of The Oche en de gast presteert het om 15 legs te winnen met als max finish 81 terwijl hij de voorgaande rondes de ene na de andere ton omverkegeldequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:46 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat de PDC slim is en D Webster en J Lewis op het podium voor de bull laten gooien. Wie het eerst de bull raakt gaat naar de halve finale. Veel mensen willen geen lange wedstrijd tussen deze darters zien dus dan is de deciding bull een goede oplossing #rtl7darts
Lol
Lewis KOTEquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:48 schreef skysherrif het volgende:
Oke ik ga ook betten op de volgende partij tips aub??
niet doenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Tegenovergestelde van Mani betten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:48 schreef skysherrif het volgende:
Oke ik ga ook betten op de volgende partij tips aub??
Ik heb al 20 op Gary gezet en 10 op Barney. Kijken waar ik de rest nog aan kan opmaken.quote:
Goeden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van Mani betten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |