Ik ken het nummer wel, maar verbaas me anno 2017 over de populariteit ervan. Zou eerder verwachten dat zulke nummers langzaam uit de lijst donderen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
I alone niet kennen. Dat is pas echt Gelukkig zijn!
*Jaloers
beetje #metooquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was er maar een Cure voor kanker
Heeft je moeder leukemie overleefd, vandaag weer te horen gekregen dat ze kanker heeft
godver, sterkte.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was er maar een Cure voor kanker
Heeft je moeder leukemie overleefd, vandaag weer te horen gekregen dat ze kanker heeft
Grunge en post-grunge is zeer populair, dat is wel duidelijk aan de lijst lijkt mequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:10 schreef Gretzl het volgende:
g
[..]
Ik ken het nummer wel, maar verbaas me anno 2017 over de populariteit ervan. Zou eerder verwachten dat zulke nummers langzaam uit de lijst donderen.
Moet zeggen dat ik me hier niet aan stoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Sommigen vonden Herman Brood nodig in de lijst.
Nickelback godquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grunge en post-grunge is zeer populair, dat is wel duidelijk aan de lijst lijkt me
I alone is best een leuk nummertje.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
I alone niet kennen. Dat is pas echt Gelukkig zijn!
*Jaloers
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dank allen
Dit topic is wel mooie afleiding
VERDOMMEquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
I alone is best een leuk nummertje.
Net als dat liedje van the Smiths
Jezus, kwartje valtquote:
Ok, gewoon volledig over de grap heen lezenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me hier niet aan stoor
I alone is mijn meest gehate nummer van Live, dus nee niet leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
I alone is best een leuk nummertje.
Net als dat liedje van the Smiths
HOLY WATERquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
I alone is mijn meest gehate nummer van Live, dus nee niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |