Oh jazeker welquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:31 schreef asco het volgende:
[..]
Die komt echt niet meer terug volgend jaar.
Tubular bells..volledige versie.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik Neil Young - Cowgirl in the Sand (live at Red Rocks a 18 minuten) en Down by the River á la 30 minuten live.
Ja leukquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:31 schreef Zorro het volgende:
I bet you think this song is about you?
Ik luister via streamquote:
Sterktequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijs is ook wel een beetje Vain.
Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:33 schreef Nizno het volgende:
Maar lieve schatten, als je gewoon je er bij neerlegt dat Gijs door alles heen lult dan worden jullie ook niet zo teleurgesteld en kan het alleen een keer meevallen als hij niet er door heen praat.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:33 schreef alopio het volgende:
Ach over half uurtje is de Godin er weer
Mijn hoofd registreert zijn stem alleen maar als ruis, werkt prima.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:33 schreef Nizno het volgende:
Maar lieve schatten, als je gewoon je er bij neerlegt dat Gijs door alles heen lult dan worden jullie ook niet zo teleurgesteld en kan het alleen een keer meevallen als hij niet er door heen praat.
Jep. Die denkt dat de zon voor hem opkomt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijs is ook wel een beetje Vain.
Damn dat gaat hard!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:33 schreef alopio het volgende:
Ach over half uurtje is de Godin er weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |