??????quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:51 schreef Tchock het volgende:
De EU is in oorlog tegen het partijkartel natuurlijk suffe Kaas.
Ah, Nero, roemloos in het niet verdwenen toen hij seks met minderjarige jongens geen probleem vond. Toch fijn dat Sjerrie nooit afgerekend word op de mensen waar hij zich mee associeert, nazi's pedofielen, allemaal prima voor de achterban.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:49 schreef skysherrif het volgende:
Wist helemaal niet dat thierry homoseks heeft gehad met nero
Nero is een dwaas, maar dat gedoe over pedoseksualiteit was niet helemaal eerlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, Nero, roemloos in het niet verdwenen toen hij seks met minderjarige jongens geen probleem vond. Toch fijn dat Sjerrie nooit afgerekend word op de mensen waar hij zich mee associeert, nazi's pedofielen, allemaal prima voor de achterban.
Geen dwaas, hij wist precies wat hij zei en waarom en vulde zijn zakken er goed mee. Hij is opgeblazen door dezelfde methodiek die hij zelf altijd graag hanteerde, ik noem dat karma.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nero is een dwaas, maar dat gedoe over pedoseksualiteit was niet helemaal eerlijk.
Hij is bekender als Miloquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht aan die ene Nero die krankzinnig was en half Rome platbrandde om een paleis te bouwen.
Wat zei hij danquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen dwaas, hij wist precies wat hij zei en waarom en vulde zijn zakken er goed mee. Hij is opgeblazen door dezelfde methodiek die hij zelf altijd graag hanteerde, ik noem dat karma.
Ik wil best reageren steeds op je Top 2000-posts want praten over muziek is leuk maar je zegt er telkens niet bij welk nummer het is, dan is dat wel lastig.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef skysherrif het volgende:
Dit is het enige mooie nummer van blof (en "omarm me" )
Ja je moet ook luisteren he!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil best reageren steeds op je Top 2000-posts want praten over muziek is leuk maar je zegt er telkens niet bij welk nummer het is, dan is dat wel lastig.
Er staat echt te veel muziek in die ik gewoon niet hoef te luisteren, zoals inderdaad Queen. Drie keer per uur je radio muten is ook weer zo'n tijdverspilling.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja je moet ook luisteren he!!
Dit ging om "mooie dag" van blof. Hierna is het wachten tot live voor er een nummer komt dat ik goed vind, want ben geen Queen fan
Het is toch eerder drie keer per uur een nummertje dat wel het luisteren waard isquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staat echt te veel muziek in die ik gewoon niet hoef te luisteren, zoals inderdaad Queen. Drie keer per uur je radio muten is ook weer zo'n tijdverspilling.
Beetje van beidequote:Op vrijdag 29 december 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is toch eerder drie keer per uur een nummertje dat wel het luisteren waard is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:
Mooiste aan darts, schaats en voetbaltopics in fok zijn de geweldige gifjes waar ze steeds mee komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:02 schreef Kaas- het volgende:
Herinnert me er ineens aan dat die Barney-oeeeeee-gif hier tot het vaste repertoire behoorde, maar al lang niet meer gebruikt wordt. Evenals dat plaatje wanneer iemand een flauw taalgrapje maakte en dat plaatje wanneer iemand zichzelf even tot film(of kunst)connaisseur bombardeerde.
Dat waren de topjaren van deze SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |