Daar kan ik me tenminste nog wel een beetje in vindenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk, als ze hem Joe Cockblockt dan is het wel kansloos natuurlijk
En ze was ook zat tijdens het zingen.quote:
euh ik is zijquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk, als ze hem Joe Cockblockt dan is het wel kansloos natuurlijk
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ooit gestopt bij anderhalf uur.
ik helemaal nietsquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Ja sorry, heb niet zoveel met deze stijl.
En uiteindelijk was ze het zingen zatquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ze was ook zat tijdens het zingen.
Wauw.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, we gaan nog prima met elkaar om, ben nu bij haar oud en nieuw vieren en dan 1 januari weer verder reizen naar het noorden.
[..]
omdat het kan. En zij aan het werk is en ik vrij
neuj, hoef geen seks met mn ex.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Excuses dan
Maar het idee blijft hetzelfde
2edgy4mequote:Op vrijdag 29 december 2017 12:36 schreef Szura het volgende:
[..]
En uiteindelijk was ze het zingen zat
Voor mij Back to black en daarna Tears dry on their own.quote:
ja hoor je niet vaak bij 2 vrouwen dat ze nog normaal met elkaar om kunnen gaanquote:
Back to black stemlijst genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij Back to black en daarna Tears dry on their own.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor je niet vaak bij 2 vrouwen dat ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan
Dat wel. Maar dit valt niet helemaal onder normaal met elkaar om kunnen gaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor je niet vaak bij 2 vrouwen dat ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |