oh je hebt het 'gezien' dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kyle Anderson. Geloof ik. Dunno, was een beetje dronken.
Zo klinkt het wel jaquote:
quote:
Ik ga wel even een playlist samenstellen voor wanneer de bandwagon morgenavond crasht. Dan ben ik verdrietig als nooit tevoren.quote:
Nou, de eerste wedstrijd wel! En de tweede ook nog en toen werd ik afgeleidquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh je hebt het 'gezien' dus
je hebt nog een edit nodigquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regens meters bier
Die Henderson-hype is niet leuk. Wel een lieve man, maar die moet je echt niet in een kwartfinale hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die lullo heeft Hendo uit het toernooi geflikkerd
had je ook een leuk papiertje vast?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, de eerste wedstrijd wel! En de tweede ook nog en toen werd ik afgeleid
Dodentrio, hier Amyquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tis wel een dodenduo zo achter elkaar
Ga je gangquote:
Ja, ik heb nog wat Wine in house Amyquote:
neuj dat laat ik je lekker zelf doen. Ik ben het huishouden van mijn ex aan het doen, das al erg genoegquote:
Wát?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj dat laat ik je lekker zelf doen. Ik ben het huishouden van mijn ex aan het doen, das al erg genoeg
Wie neemt er dan ook een exquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj dat laat ik je lekker zelf doen. Ik ben het huishouden van mijn ex aan het doen, das al erg genoeg
Maar, waarom?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Huh?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben het huishouden van mijn ex aan het doen, das al erg genoeg
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat? Huishouden van je ex?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lekkere bass hč in deze.quote:
Ik weet niet eens of die van mij nog leeft, zo hoort hetquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook een ex
Het kan nog altijd erger...quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:32 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
Joe klinkt als mijn buurvrouw van 56 die 6 pakjes shag per dag wegrookt
jah, we gaan nog prima met elkaar om, ben nu bij haar oud en nieuw vieren en dan 1 januari weer verder reizen naar het noorden.quote:
omdat het kan. En zij aan het werk is en ik vrijquote:
Lekker pompen met die basquote:
Ja maar das de vrouw die dus de liedjes van Joe cockster heeft ingezongenquote:
Dat je prima met elkaar omgaat betekent niet dat je haar huishouden hoeft te doen....quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, we gaan nog prima met elkaar om, ben nu bij haar oud en nieuw vieren en dan 1 januari weer verder reizen naar het noorden.
[..]
omdat het kan. En zij aan het werk is en ik vrij
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk, als ze hem Joe Cockblockt dan is het wel kansloos natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat je prima met elkaar omgaat betekent niet dat je haar huishouden hoeft te doen....
Eeuuhm....quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk
Ben ooit gestopt bij anderhalf uur.quote:
Nummertje om volgend jaar erin te stemmen?quote:
Max, Don't Have Sex with your ex....quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk
Hier gaat iets fout.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk, als ze hem Joe Cockblockt dan is het wel kansloos natuurlijk
klopt, maar ik wil morgen ook gewoon rustig naar de schoonfamilie en dan niet dat er op oudjaarsdag nog van alles gedaan moet worden. Plus dat mijn was er nu ook bij kan in de machine.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat je prima met elkaar omgaat betekent niet dat je haar huishouden hoeft te doen....
Tien uur versiequote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nummertje om volgend jaar erin te stemmen?
Daar kan ik me tenminste nog wel een beetje in vindenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon nog neuken natuurlijk, als ze hem Joe Cockblockt dan is het wel kansloos natuurlijk
En ze was ook zat tijdens het zingen.quote:
euh ik is zijquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ooit gestopt bij anderhalf uur.
ik helemaal nietsquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Ja sorry, heb niet zoveel met deze stijl.
En uiteindelijk was ze het zingen zatquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ze was ook zat tijdens het zingen.
Wauw.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, we gaan nog prima met elkaar om, ben nu bij haar oud en nieuw vieren en dan 1 januari weer verder reizen naar het noorden.
[..]
omdat het kan. En zij aan het werk is en ik vrij
neuj, hoef geen seks met mn ex.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Excuses dan
Maar het idee blijft hetzelfde
2edgy4mequote:Op vrijdag 29 december 2017 12:36 schreef Szura het volgende:
[..]
En uiteindelijk was ze het zingen zat
Voor mij Back to black en daarna Tears dry on their own.quote:
ja hoor je niet vaak bij 2 vrouwen dat ze nog normaal met elkaar om kunnen gaanquote:
Back to black stemlijst genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij Back to black en daarna Tears dry on their own.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor je niet vaak bij 2 vrouwen dat ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan
Dat wel. Maar dit valt niet helemaal onder normaal met elkaar om kunnen gaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor je niet vaak bij 2 vrouwen dat ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |