Eens, maar toch Sultans gestemd dankzij die solo's van Mark Knoflookgodquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
brothers in arms hun beste nummer
Kregen de DJ's vast wat geld voorquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Money for Nothing heeft zijn hoogste notering dit jaar
Wordt tenminste normaal met een Gibson Les Paul gespeelt en niet met zo'n suffe strat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Money for Nothing heeft zijn hoogste notering dit jaar
Niet eens, naar mijn idee is dat Telegraph roadquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
brothers in arms hun beste nummer
Ook die is echt goddelijk op Alchemyquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens, maar toch Sultans gestemd dankzij die solo's van Mark Knoflookgod
haha meningen mogenquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk (een mening hoor, meer niet) veel band met een ex. Dit is wat meer dan goed met elkaar omgaan.
Telegraph Road had 1 plaats lager gemogen...quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef Szura het volgende:
Gelukkig staan Telegraph Road en Private Investigations nog op een mooi plaatsje om ze nog mee te pakken oudjaarsavond
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet eens, naar mijn idee is dat Telegraph road
Dat is gewoon een nieuw nummer van Rowwen Hèze hoor: Robot Stofzuiger.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou je een robot willen stofzuigen?
Met een cocked wah ook nog eens...quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wordt tenminste normaal met een Gibson Les Paul gespeelt en niet met zo'n suffe strat.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is gewoon een nieuw nummer van Rowwen Hèze hoor: Robot Stofzuiger.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet eens, naar mijn idee is dat Telegraph road
hij kan datquote:
Eerder een tekst van Bløfquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is gewoon een nieuw nummer van Rowwen Hèze hoor: Robot Stofzuiger.
En dan Disturbed één hoger?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Telegraph Road had 1 plaats lager gemogen...
Die outro brengt mij in de zevende hemelquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ook die is echt goddelijk op Alchemy
Michael Schenker soundquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:43 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met een cocked wah ook nog eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |