Ik vind het wel een beetje duf.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel aardig van Mark Knopper, stuk leuker dan dat saaie Sailing to Philadelphia
Jij wil na elk nummer een dj-break van Gijs?quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet hij dit intro niet vollullen?
Ik kan genieten en tegelijkertijd nadenken en praten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sst, geniet nou maar van Mark's hemelse gitaarklanken
Ik vind jou een beetje duf.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje duf.
Met een appje van ene Onnoquote:
Vind ik zelf wel heel lastig hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan genieten en tegelijkertijd nadenken en praten.
Ik ben vrouw.
Kans is groot ja, stukje over z’n vader die dit liedje draaide op de camping in Frankrijk ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:17 schreef Meike26 het volgende:
[..], nu zal hij hem wel 1 minuut voor einde afkappen of vol kletsen.
Dat gaat jou en ik beter af daan de heer Knopfler, geloof ik.quote:
Nee, maar dat is logisch... EN de trein EN naar Amsterdamquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Straks met de trein terug naar Amsterdam![]()
Geen zin in
Ik zit al aan de koffie, makker.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje duf.
Ik ga met de auto naar Amsterdamquote:Op vrijdag 29 december 2017 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Straks met de trein terug naar Amsterdam![]()
Geen zin in
quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:17 schreef djenneke het volgende:
Goedemiddag (voelt als morgen, maar goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |