Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dit nummer niet ken.
Dave is een toffe peer, maar dat geschreeuw van zojuist vind ik vreselijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis, hij is veel meer dan de grootste rockster!
Ja dacht ik al, wilde al vragen of het Stay With Me 'Til The Morning was. Aangezien je toen iets zei wat niet helemaal rijmde (pun niet intended) met mijn verwachting.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vicky brown. Bij de Evergreen top1000 stond hij heel hoog, zag ik ff niet aankomen
Heb ik zelf met de Day Before You came, brengt heel veel gevoelens in me op.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die komen dan snoeihard binnen.
Leukequote:
Dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dave is een toffe peer, maar dat geschreeuw van zojuist vind ik vreselijk
Ik kan zelfs bij dochters van MB janken als ik naar de tekst luister en er over nadenk, heb niet eens kinderenquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:14 schreef peaceman het volgende:
Ik ben echt zo'n emo die bij een concert ook een traantje wegpinkt
Ik kan hem nog gewoon verstaan, dat noem ik geen schreeuwenquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dave is een toffe peer, maar dat geschreeuw van zojuist vind ik vreselijk
Met kerst ben ik alleen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb ik zelf met de Day Before You came, brengt heel veel gevoelens in me op.
Dochters moet ik ook altijd van janken ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan zelfs bij dochters van MB janken als ik naar de tekst luister en er over nadenk, heb niet eens kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Guilty as chargedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |