Muziek en emotie zijn rare dingenquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo stom dat ik naar het begrafenisnummer van mijn opa gewoon kan luisteren, maar van een bassischoolklasgenootje niet.
Welke? Ik heb een vermoeden..quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het begrafenisnummer waar ik niet tegen kan is gelukkig uit de lijst verdwenen
Klopt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Muziek en emotie zijn rare dingen
Hoe kan de grootste rockster van het moment underrated zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ken je Grohl niet, hij is underrated!
Heb mijn dakraamgordijn al twee weken niet open gehad neequote:
Die komen dan snoeihard binnen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee ik snap dat wel, kan zelf niet naar November Rain luisteren zonder aan een neef van me te denken...
Die vond het helaas zelf genoeg geweest
Perfect Day valt bij mij ook zwaarder dan Stairway to Heaven.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo stom dat ik naar het begrafenisnummer van mijn opa gewoon kan luisteren, maar van een bassischoolklasgenootje niet.
Misselijkmakend landje ja af en toe.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Matrimony en Alone Again van Gilbert staan niet eens in de lijst....
Nederland____!!!
logische dingen toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
vicky brown. Bij de Evergreen top1000 stond hij heel hoog, zag ik ff niet aankomenquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke? Ik heb een vermoeden..
Maar ook het prachtigste wat er bestaatquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar ook het prachtigste wat er bestaat
Daar gaat het al mis, hij is veel meer dan de grootste rockster!quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:12 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste rockster van het moment underrated zijn?
Uberhaupt, zo vernieuwend is hij niet
Ja die is voor mij ook zwaar jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vicky brown. Bij de Evergreen top1000 stond hij heel hoog, zag ik ff niet aankomen
Jij bent onder de 25, of niet?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:12 schreef MTheBassman het volgende:
Poeh deze is ook zo'n nog niet gekend pareltje voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |