Dit ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef peaceman het volgende:
een mindere, maar ja het blijft Radiohead natuurlijk
Around the worldquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef MielMonteur het volgende:
Vertel dan het drankspel bij One More Time man, die zit in het cultureel erfgoed
Dan ken je de verkeerde mannen, want dit vind ik ook ontzettende aanstellerijquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
De mannen hebben elke dag wel een excuus waarom ze het zware werk niet zouden kunnen doen.
Kater (geen geldige reden), pijn in je rug, scheet dwars etc.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef Zorro het volgende:
Ieder keer als ik die Thom Yorke zie begrijp ik weer hoe ze aan de bandnaam zijn gekomen.
Hater, niks mis met The Moon Shaped Poolquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef laxus13 het volgende:
Dit is wel een mooie RH![]()
Toen ze nog goede muziek maakte
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef laxus13 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef laxus13 het volgende:
Eens. En In Rainbowsquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:49 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hater, niks mis met The Moon Shaped Pool
Kater is zeker een geldige redenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
De mannen hebben elke dag wel een excuus waarom ze het zware werk niet zouden kunnen doen.
Kater (geen geldige reden), pijn in je rug, scheet dwars etc.
de puber hier had het steeds over mij brommer, mij paard. Gek werden we ervanquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
"me opa ligt te slapen" Linda van der Horst
Nou Linda, maak je opa eens wakker en vraag om les Nederlandse taal_____!!!
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan ken je de verkeerde mannen, want dit vind ik ook ontzettende aanstellerij
Ben geen fanquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu niet meer?
Vond nieuwe album wel goed, vooralBurn the Witch
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Tegenwoordig geen stem meer over die Yorke. Burn the Witch live was bijna zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |