Laten we zeggen ,ik ben niet zo van de sociaal-gewenste-en-geaccepteerde-dingen.quote:
Beetje toeren op de motor, beetje drugs verkopen, beetje mensen in elkaar timmeren. Prachtvakantie.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lonaa's vakanties bestaan dus uit op pad gaan met No Surrender
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt nu.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Laten we zeggen ,ik ben niet zo van de sociaal-gewenste-en-geaccepteerde-dingen.
Ja, dat was wel een deceptie toen ik daar ook achter kwamquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:07 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, ben vergeten dat Bart nu draait
Ja dat vind ik ook een gedrocht. Ik ben teleurgesteld in de Nederlandse Radiohead fans.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat vreselijke No Surprises wel.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt nu.![]()
De enige van hun idd, hoewel ik de versie met Tiësto nog toffer vind.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:08 schreef Zorro het volgende:
Ik kan deze van Kane wel aanhoren.
Uitzondering, regel.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik laat je fantasie de vrije loop gaan.
Gaat iedereen dat nou zeggen bij alle bands waar de meerderheid een hekel aan heeft?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stiekem is iedereen hier Kane fan
Berlijn heeft mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie nu vakanties in India voor me in, uh, bijzondere sferen.
Mooie van Crosby, Stills, Nash and Young inderdaad. Zonde als je die moet missenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:09 schreef asco het volgende:
Kut ik moet schijten maar Our House komt.
Zo, mijn grootste probleem van de afgelopen week met jullie gedeeld.
Iets met Tiësto scoort bij mij sowieso minpuntenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
De enige van hun idd, hoewel ik de versie met Tiësto nog toffer vind.
Tussen de Turken in Kreuzberg, die amper kunnen bestaan?quote:
Dat is wel echt Madness jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie van Crosby, Stills, Nash and Young inderdaad. Zonde als je die moet missen
Wordt een nieuwe toevoeging aan de bingo kaartquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gaat iedereen dat nou zeggen bij alle bands waar de meerderheid een hekel aan heeft?
Overigens is deze wel te pruimen maar zoals gezegd vind ik hem te hoog staan.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen de Turken in Kreuzberg, die amper kunnen bestaan?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iets met Tiësto scoort bij mij sowieso minpunten
Ik wacht.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie van Crosby, Stills, Nash and Young inderdaad. Zonde als je die moet missen
Maar daar kun je wel goed, uh, los, zegmaar. In Kreuzberg. Weet ik van een vriend.quote:
Niet stiekem hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stiekem is iedereen hier Kane fan
You now have my curiosityquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar daar kun je wel goed, uh, los, zegmaar. In Kreuzberg. Weet ik van een vriend.
Kreuzbergquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar daar kun je wel goed, uh, los, zegmaar. In Kreuzberg. Weet ik van een vriend.
Mogguh Dago, vroeg me al af of je door je wekker was geslapenquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Madness dus, ik had al zo'n vermoeden.Al is die ook zeer tofjes
Maar dat was wel vetquote:
Dat was me al wel duidelijk ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |