Laten we zeggen ,ik ben niet zo van de sociaal-gewenste-en-geaccepteerde-dingen.quote:
Beetje toeren op de motor, beetje drugs verkopen, beetje mensen in elkaar timmeren. Prachtvakantie.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lonaa's vakanties bestaan dus uit op pad gaan met No Surrender
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt nu.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Laten we zeggen ,ik ben niet zo van de sociaal-gewenste-en-geaccepteerde-dingen.
Ja, dat was wel een deceptie toen ik daar ook achter kwamquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:07 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, ben vergeten dat Bart nu draait
Ja dat vind ik ook een gedrocht. Ik ben teleurgesteld in de Nederlandse Radiohead fans.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat vreselijke No Surprises wel.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt nu.![]()
De enige van hun idd, hoewel ik de versie met Tiësto nog toffer vind.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:08 schreef Zorro het volgende:
Ik kan deze van Kane wel aanhoren.
Uitzondering, regel.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik laat je fantasie de vrije loop gaan.
Gaat iedereen dat nou zeggen bij alle bands waar de meerderheid een hekel aan heeft?quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stiekem is iedereen hier Kane fan
Berlijn heeft mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie nu vakanties in India voor me in, uh, bijzondere sferen.
Mooie van Crosby, Stills, Nash and Young inderdaad. Zonde als je die moet missenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:09 schreef asco het volgende:
Kut ik moet schijten maar Our House komt.
Zo, mijn grootste probleem van de afgelopen week met jullie gedeeld.
Iets met Tiësto scoort bij mij sowieso minpuntenquote:Op vrijdag 29 december 2017 10:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
De enige van hun idd, hoewel ik de versie met Tiësto nog toffer vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |